• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : تبريک پيروزي آقاي دکتر تابش
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + هم ولايتي 
    آرش جون سلام.شما همه چيزرا قاطي پاتي کرديد چون در قم رواق امام خميني نداريم و شبستان امام خميني داريم واينکه چه لزومي دارد طلبه آدرس دفتر مراجع را بداندبلکه طلاب متوانندشما را خدمت مراجع ببرندواگر شما اهل فيض بردن هستي که {گمان نميکنم }بهره لازم را ببريد.وقسمت آخر هم ظاهرا ماست و دروازه است.
    + ارش کوشکنويي 
    شوربختانه اکثريت طلاب اردکاني سالهاست که همچو کبک سر خود را زير برف نموده و از واقعيات جامعه فاصله زيادي دارند و تمامي حقيقت را در انبان خود مي جويند انگار حقيقت واحد نزد انهاست؟؟؟ انتظار اين است حداقل در مسائل سياسي براي يک دفعه هم شده نظرات ايت الله شيخ عبدالکريم حائري و فرزندانش، ايت الله بروجردي، ايت الله خوانساري، ايت الله طباطبائي، ايت الله خوئي، اشتياني..... را مطالعه نمايند. چند سال پيش در رواق امام خميني قم يکي از طلاب ارد کاني را ديدم ادرس دفتر ايت الله شبيري زنجاني را از او پرسيدم در کمال ناباوري بلد نبود ؟؟؟؟؟!!!!!! اميدوارم روزي فرا برسد که درشهر خودم يک رو حانيي پيدا بشود که بدون حب وبغض سياسي در راه شناخت حقيقت دين شناسي ودينداري به امثال من مدد رساند. اين نوشته را با ايه اي از انجيل متي به پايان مي برم که :
    هان! من شما را مانند گوسفندان در ميان گرگان مي فرستم پس مثل مار ها هوشيار و چون کبوتران ساده و بي الايش باشيد.
    "انجيل متي باب دهم ايه 16"
    + اصولگرا 
    يک پيشنهاد:البته براي چهار سال بعد چون علي الظاهر نماينده شهر ما مادام العمري شده است اصولگرايان اردکان به ميبد رفته و راي به کانديداي اصولگرا بدهند و به وظيفه خود عمل کنندتا در حوزه ميبد وتفت کانديداي اصولگرا پيروز شود.نکته اينکه مجلس دهم بوي مجلس ششم ميدهد.
    پاسخ

    سلام. اصل حضور وظيفه اول ما بود که محقق شد. به انتخاب مردم هم احترام ميگذاريم. پيشنهاد شما را برخي همين الان هم انجام ميدهند، ولي شخصاً موافق نيستم.
    + جلال 
    با سلام تبريک از شما بعيد است ما که دل خوشي از نماينده و اطرافيان او نداريم .
    پاسخ

    سلام. به هر روي، کسب اعتماد مردم و توفيق خدمت به مردم و نظام جاي تبريک دارد. تبريک به فرد به منزله تأييد عملکرد گذشته و آينده نيست.
    + دانشجو 
    تاديروز که اقاي تابش مدرکش جعلي بود.چطوريه دفعه شما دکتر خطابش کرديد؟
    پاسخ

    سلام عزيز! همه متنها موجود است. يک مورد بياريد که گفته باشم مدرک جعلي دارند. گفتم ادعاي جعلي دارند و همچنان عين يادداشتها را تکرار ميکنم و بر آن اصرار دارم و درخواست شفاف سازي دارم.