• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : اندازه فهم پسرم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مرد تنهاي شب 

    اين پسر بهزودي جهان را دگرگون مکنه؟ و باعث گسترش مزار مشه!!! ببين کي گفتمد؟؟؟
    پاسخ

    سلام. ممنون از لطف شما!
    + اردکاني 
    اين را بخونيد بدک نيست:
    http://www.entekhab.ir/fa/news/218232
    پاسخ

    سلام. خواندم عزيز.
    + احمدي 
    سلام حاجي! قاطي نکن و البته توجيه! ضمنا ميخواستم بهت بگم که از بالا و پايين اين نظام مقدس (که آخرش نفهميدم کجاش مقدسه چون از همون به قول شما سطوح پايين تا همون بقول خودم سطوح بالاش وظيفشون در بهترين حالت فرصت سوزي و از بين بردن منابع کشوره و البته در بدترين حالت غارت اون منابع) همشون عين همن. بقول خودت هر دولتي اومد انداخت گردن دولت قبل اما مهم اينه که همه اينا به نام نظام مقدس انجام ميشه (خدارو شکر نميتونن بندازن گردن شاه خدابيامرز).
    پاسخ

    سلام. مسئوليت عمل هرکسي به عهده خود اوست. قطعاً دفاع از اشتباه، اشتباه بزرگتري است.
    + احمدي 
    آهان. من در مورد ايران صحبت ميکنم دنيام تنگه اما شما تا حالا چندتا پست به سه شنبه بازار اردکان اختصاص دادي دنيات گشاده؟ ضمنا برادر من اون بالا رو درست کن اونوقت اين پايينام درست ميشه. غصه نخور.
    پاسخ

    خيلي در نقد عجله داريد. همه حق با شما. خيالتان راحت. بحث من در اين بود که مگر همه چيز را بايد از اين منظري ديد که شما بر آن تأکيد داريد. اگر در مقابل، و مثلا دو سال بعد کسي همه مشکلات را از دولت فعلي بداند، چه جوابي داريد؟ بپذيريم که نقدهاي احساسي و کلي و فاقد منطق موجه، همواره چنين پاسخهايي در پي خواهد داشت. همچنان که اوايل دولت آقاي احمدي نژاد، همه اشکالات را به دولت قبل و دولت آقاي هاشمي برمي گرداندند. و البته اين تذکر را چند بار بيان کرده ام که بنده به آقاي احمدي نژاد رأي ندادم و بسياري از عملکردهايش را هم قبول نداشتم و نقد کردم. حالا اگر شما اصرار داريد که مرا حامي ايشان بدانيد، کاملاً آزاديد. علاوه بر اين که وقتي در اين مقياس کوچک اين قدر کار بي منطق و بي مطالعه و احساسي انجام مي شود، در مقياس بزرگتر چه مي شود؟ و در جايي اين آقايان به پيشنهادات و نقدهاي کاملاً کاربردي عمل نمي کنند، توقع داريد دولتها نقدهاي انتزاعي و فانتزي و تخيلي را بپذيرند؟!
    + احمدي 
    سلام. آفرين پسر باهوشي داريد. جسارتا دوست دارم نظر پسرتون رو درباره تورم چهل و خورده اي درصدي دوران احمدي نژاد، حمايتهاي دوستانتان از ايشان بر بادرفتن عظيمترين درامد تاريخ نفتي ايران، فرصتهاي سوخته شده، نزديکي نظرات سران مملکت به همديگر و قس علي هذه قصه الطويل هم بپرسم. البته اگر توهين به شعور سران ارشد نظام نميشه جواب ايشون.
    پاسخ

    سلام. چقدر دنيا را تنگ گرفته ايد که به همه چيز اينگونه سياسي مي نگريد؟ حمايت دوستان ما به خودشان ربط دارد. اگر به آنها دسترسي داريد، خودتان بپرسيد. بنده از فکر و حمايت کسي نمايندگي نميکنم.
    + اردکاني 
    سلام به پسرت ميگفتي چون اموات توانايي آمدن به سه شنبه بازار را ندارند ودستشان از دنيا کوتاست سه شنبه بازاري ها آمدند و يا شايد ميخواستند به مردم گوشزد کنند که اموات از يادتان نروندو يا شايد در اردکان قحطي جا و زمين داريم ووووو و البته شايد نون بعضيها تو همينه
    پاسخ

    سلام. چشم، پيام شما را ميرسانم!