• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : بازيگران تئاتر سياسي
  • نظرات : 1 خصوصي ، 7 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    حوزه اي که شهريه «نمي دهند» و «مي گيرند»

    http://toofaneyazd.blogfa.com/post-2309.aspx
    + ارش کوشکنويي 
    رضازاده گرانمايه پاسخ من به شما هيچ چيز نيست جز لبخندي. اما براي اينکه جنابعالي و خوانندگان مپندارند که در پس واژگان انتزاعي و ذهني شما چيز داندانگيري هست به مصداق هاي عيني و ملموس اشاره اي گذرا مي کنم.... دست اندرکاران مصلي اردکان متعلق به چه گروهي (خانواده اي انحصاري) هستند که انسان رمقي براي رفتن به انجا ندارد اين در حاليست که بودجه اين نهاد از توده هاي مردم تامين شده است.حرکات ونداليسمي و مشمئز کننده که گاهي خوراک رسانه هاي خارجي نيز مي شود از چه گروهي سر مي زند؟.... اتفاقن اگرابرويي براي اردکان مانده به پاس تفکرات و انديشه ليدر همان نحله مورد مغضوب جنابعالي بوده است حقير نيز "تا جهنم دنبال ايشان خواهم رفت"(گفته خليل ملکي به دکتر مصدق)......ضربه به دين کساني مي زنند که انسان را به تقليد وا مي دارند نه کساني که فرديت وانسانيت را محترم مي شمارند و خاستگاه فلسفي دين برايشان مهم است. ضربه به اسلام کساني مي زنند که بواسطه اختلاس و تضييع حق الناس محکوم شده و خواهند شد.



    + قلم تو 
    با سلام

    وبلاگ نويس فرهيخته ، مطلب شما در سايت قلم تو منتشر گرديد
    منتظر مطالب خوب شما هستيم.
    لينک مطلب شما :
    http://ghalameto.ir/news/8348/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%A6%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C
    هديه سايت:
    هرگاه تهيدست شديد با صدقه دادن با خدا تجارت کنيد .
    با تشکر

    قلم تو
    پاسخ

    سلام. از بازنشر يادداشت، ممنونم. و ممنون از هديه شما.
    + رضا زاده 
    سلام ، نحله خاص مورد نظر آرش خان مگر ديگر آبروئي براي اردكان و حتي يزد گذاشته است ؟ كارنامه سياسي اش را بطور كامل و بي طرفانه بخوانيد مي فهميد كه چه زيان هاي بزرگ و جبران ناپذيري به اردكان و يزد و ايران و اسلام زده است ! تعجب اين كه برخي تا كي مي خواهند سرشان را زير برف كنند تا اطراف (صياد) را نبينند !!!
    موفق باشيد
    پاسخ

    سلام. اين هم يک نظر است. ممنون از حضور و اعلام نظر شما.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ يكشنبه 94 مرداد 4 نوشته شما با عنوان بازيگران تئاتر سياسي برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب زهرا.م و دبير سرويس آن محمد يزداني بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام. ممنونم.
    + ارش کوشکنويي 
    درود بر شما
    در حيرتم که با چه لوازمي به همين راحتي انگ ليبرال و سکولار به نحله خاصي در اردکان مي زنيد؟!
    استفاده کال و معوج از برخي مفاهيمي همچون ليبراليسم ،سکولاريسم.....باعث شده تا واقع گرايي و خردورزي انتقادي فداي تخيلات و انگاره هاي انتزاعي افراد ونحله هاي سياسي شود. منظور از ليبراليسم چه ليبراليسمي است؟!!! سياسي،اقتصادي،معرفتي فرهنگي،انگلوساکسوني،حداقلي،غربزدگي....الترناتيو ليبرال دموکراسي در دنياي امروز چيست؟ منظور از سکولاريسم چه مي باشد؟؟!!!جدايي دين از دولت، جدايي دين از حکومت، اسلام منهاي اخونديسم،دنيايي کردن دين.......انچه بديهي است اين است دين بايد سکولار شود تا باقي بماند دين بايد از غبارهاي کهنه سياهي ها و زشتي ها و پلشتي ها پاک شود سکولار شدن به معناي کم شدن چيزي از دين نيست به معناي نزديک شدن به روح دين است به معناي پر کردن ان از عشق و احساس و انسانيت است.....
    وانچه مبرهن است اين است که نحله هاي وابسته به جنابعالي از گستردگي و ازدياد رسانه هاي سمعي،بصري و تريبون هاي مختلف برخوردارند ظهور و بروز پوپوليسم(عوام گرايي) ، پرو پاگاندا (تبيلغات سياسي)و دماگوژيسم (عوام فريبي) نياز به پارامترهايي دارد که بيشتر اين پارامتر ها در انحصار جنابعالي و دوستان شما قرار دارد .
    پاسخ

    سلام. نظر شما هم، محترم؛ و هر دو نظر در ميدان قضاوت خوانندگان. فقط آنچه نياز به توضيح دارد آن که حداقل در شهر ما، پوپوليسم در نحله سياسي مقابل به عيان جلوه گر است. بنده افراد را به سکولاريزم و ليبراليزم منسوب نکردم، بلکه رفتار را از لحاظ فکري به آن ايده منسوب کردم، همچنان که دنياگرايي بسياري از ما با ادعاها و باورهاي ما سازگاري ندارد، عمل سياسي ما هم با ادعاها و باورها ناهمگن است. اين واقعيت به هيچ وجه قابل انکار نيست. چپ و راست هم نمي شناسد. دو نمونه تفصيلي از هر دو جريان سياسي کشور است. از حضور و اعلام نظر شما ممنونم.
    + فتوحي 
    روح حاکم بر جمهوري اسلامي تملق و رياکاريست. هرگاه اصل بر سنجش کار افراد بود و افراد بجاي اينکه رزومه شان را با عکس گرفتن با مجسمه شهيد و برگزاري تشييع جنازه شهيد گمنام يا عربده کشي در راستاي منافع صاحب منصبان پر کنند مجبور بودند بيلان هاي قابل سنجش ارائه دهند آنوقت آرزوي شما محقق ميگشت. رک هم بگويم چپ و راست هم ندارد و همه به دنبال منافع شخصي يا گروهي خويشند در اين نظام مقدس و الهي!!!