• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : مرز تعصب ما و جاهليت چيست؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حسين 
    فرمايش شما جواب حقير نبود.
    + احمدي 
    http://azadlo.ir/%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D8%B4%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AC%D9%85%D8%A7%D8%B9-%D8%A7%D8%B5%D9%88%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8/
    + احمدي 
    http://www.farsnews.com/printable.php?nn=13940217000091
    + احمدي 
    حسين جان! شما ديگه چرا. آقاي تقوي رييس شوراي سياستگزاري ائمه جمعه كه قاعدتا بايد آدم بيطرفي باشه در اكثر جلسات اصولگرايان شركت ميكند حتي در جلسات ائتلاف و هم انديشي قبل از انتخابات اصولگرايان تلاش زيادي براي اجماع اصولگرايان انجام داد اونوقت شما توقع دارين اينا تحمل كنن شخصي با تغكرات ديگر امام جمعه باشد؟ ببخشيد اينا بيكار كه ميشن به خودشون هم دروغ ميگن اينكه مردمه.
    + حسين 
    آقاي احمدي
    اولا فعلا همفکران شما بگم بگم رو برا انتخابات امسال تو جيب نگه داشتند.
    دوما کاش يه وقت ميشد شما و حاج آقا رو در رو باهم بنشينيد و مذاکره و مباحثه و مناظره کنيد. فکر کنم راه صواب همين باشه.
    + احمدي 
    مثل همفکرانتان گذاشته ايد براي باجگيري سياسي؟؟؟!!! اگر براي خدا کار ميکنيد همين الان پرده را پاره کنيد تا سيه روي شود هرکه در او غش باشد. چرا بگم بگم راه ميندازيد. اگر مدرک محکمه پسندي داريد برويد پوستش را بکنيد و گرنه اين حربه هايي که ليستش توي جيبمه و نزاريد بگم و .... از اون روشهاييه که احمدنژاد هم زياد استفاده کرد گرچه گويا . . .
    پاسخ

    ما مثل شما اين قدر خشن نيستيم. مدارک آن قدر محکمه پسند بود که ايشان را از مقامي که لايقش نبود برداشتند، بقيه اش به ما مربوط نيست.
    + احمدي 
    جالبه خييلي جالبه. شما و دوستانتان در شرايطي که امام جمعه اسبق از همان اوايل دولت احمدينژاد به کژي ها و ناراستي هاي دولت تذکر داد انگ سياسي بودن و جناحي بودن زديد و البته آنچه ايشان در خشت خام ديد شما الان هم نميخواهيد در آينه ببينيد. حالا دم از جاهليت مدرن ميزنيد؟ تعصب قبيله اي شما را هم کور کرده برادر. وگرنه ..... بماند.
    پاسخ

    سلام. با ايشان مشکل سياسي نداشته و نداريم؛ با اين که خط و ربط سياسي ايشان را هم قبول نداريم، اما علت، چيزهايي فراتر از اينها بود. اگر تحليل شما از علت مخالفت همين است، به همين خوش باشيد تا روزي که پرده بر افتد!
    + اردكاني 
    سلام به نظر ميرسد که امام جمعه سابق با طناب پوسيده بعضي ها تمسک کردند والا همين بعضي ها خودشان با تشکيل پرونده خواهان امامت جمعه بودند البته خدا ميداند
    پاسخ

    سلام. حتما و البته خدا مي داند که چه کساني سوء ظن دارند و بايد روزگاري پاسخگو باشند، به حکم ان بعض الظن إثم.