• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : آرزو بر جوانان عيب نيست!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 2 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمد 
    شما زحمت يک گزارش جزيي از نماز جمعه را به خود نميدهيد. افرين بر شما
    پاسخ

    سلام. متأسفانه متوجه منظور شما نشدم.
    + مرتضي عابدي اردکاني 
    دوست عزيز سلام و عرض ادب :
    اول: اين "" همواره بيش از دويست نفر"" را چگونه بدست آورده ايد؟؟؟

    دوم: قرار نيست هر هزينه شخصي درست و به جا باشد.

    سوم: مگر شما خود همه مشکلات جامعه را نقد مي کنيد ، مثلا همين حکايت شورا و اعضايش و... کدام مطلب را نشر داديد ، حضرتعالي خود مستحضريد که وب نويسي فرايندي خاص دارد و توقع پرداختن به همه شئونات جامعه ميسور نمي باشد. ضمن اينکه ننوشتن و انعکاس ندادن دال بر موافقت با امري نيست .
    چهارم: کاش شما هم همچون مقام معظم رهبري اين دغدغه را دشتنيد که : مريض رنجي جز مريضي نداشته باشد..... ( نقل به مضمون ) کافي است گذري به مراکز درماني بياندازيم تا بعضا بفهميم که توصيه معظم له تا چه حد عملياتي شده است .
    پنجم: ""اردکان من "" هم نقد کرد و هم جوابيه را منتشر نمود. واسفا بر برخي که شجاعت انعکاس جوابيه را ندارند و حتي فرصت جوابيه را هم به طرف مقابل نمي دهند!!!!
    ششم: مخالفت را ساخت مسجد مخالفت با دين نيست. چون دين "" مسجد """ نيست.
    هفتم : از حسن ادب و متنانت حضرتعالي ممنونم
    و
    هشتم :عزت مستدام

    پاسخ

    سلام. ممنون از توجه شما. اول. ضريب اشغال تختهاي بيمارستان اردکان پس از اجراي طرح تحول نظام سلامت، بالاي هفتاد درصد است و اگر هر بيماري فقط يک همراه داشته باشد، به همراه کادر ثابت هر شيفت، رقم حاضران به بالاي دويست نفر مي‌رسد؛ اين آمار، مربوط به کمترين ميزان حاضران در بيمارستان است. در ايام عادي فقط در درمانگاه و اورژانس بيمارستان بيش از دويست نفر حاضرند؛ در ساعات ملاقات که اتفاقا در زماني است که خيلي‌ها نيازمند مکاني براي نمازند، حاضران گهي به بيش از هزار نفر مي‌رسند. يک مشاهده ساده اين آمار را براي شما، کاملا پذيرفتني خواهد کرد و مشخص مي‌شود که آمار حداقل دويست نفر حاضر در بيمارستان، آماري بسيار سخت‌گيرانه است و الا در وقت نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء، احتمالا آمار حاضران به دوبرابر هم برسد.در نهايت، بنده به خلاف نظر شما، معتقدم نمازخانه و سوئيت‌هاي فوقاني آن ضرورتش به همان اندازه ساخت بيمارستان است و در واقع تدارک نيازي بوده که متأسفانه و در کمال تعجب، در هنگام معماري ساختمان، اصلاً لحاظ نشده است. نقدهاي براي ساير نکات شما هم هست که از آن مي‌گذرم و قضاوت را به خوانندگان محترم مي‌گذارم.فقط در خصوص نقد و نشر پاسخ آن، عرض مي‌کنم کاش قبل از نگارش هر نقدي، به اندازه کافي مطالعه شود تا مبادا آبرويي ريخته شود يا ابتکاري هجو شود که جبران آن سخت باشد.در خصوص شجاعت انعکاس پاسخ‌ها، اگر به بنده نظر داشتيد،‌حداقل در مديريت وبلاگ، نشان داده شده که پرهيز و ابايي از نقد ندارم و همه نقدها، حتي بدون نياز به تأييد بنده، آزادانه در وبلاگ درج مي‌شود.باز هم از نظرات و حوصله شما ممنونم.