• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : نتيجه مذاکره؛ پيشرفت يا پسرفت؟!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    وبلاگ ذره بين صنعت اردکان با مطالبي راجع به معرفي شرکتهاي مرتبط با صنعت اردکان و همچنين ايراداتي نسبت به بعضي از وقايع مجتمع گندله سازي راه اندازي گرديد. در صورت امکان لينک نماييد.http://zarebinesanat.blogfa.com/
    + احمدي 
    بنده وضعيت اميدواري فعالان اقتصادي را گفتم. همه اينها نتيجه سياستهاي غلط دولت قبل است. دولت قبل با چاپ پول بدون پشتوانه و تزريق آن به پروژه ها در عمل برخي پروژه ها را اکتيو نگهداشته بود اما تا کجا ميتوان اين کار را ادامه داد؟! تورم وحشتناک و روزبروز آن موقع نتيجه همين عمل بود. دولت روحاني بايد پول بدون پشتوانه را از بازار جمع ميکرد و اين خود باعث رکود ميشود. همانطور که دکتر نيلي مشاور ارشد اقتصادي ايشان و معروفترين اقتصاددان کلان ايران گفتند، براي مقابله با اثرات بد پول بدون پشتوانه چاپ شده در دوران احمدينزاد چاره اي جز تحمل يک دوره رکود نيست تا ابتدا تورم مهار شده و سپس رکود رفع شود. حداقل فعالان اقتصادي اميدوارند ک آينده اي وجود دارد.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ دوشنبه 93 دي 29 نوشته شما با عنوان نتيجه مذاکره= ؟ برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب *سحربانو* و دبير سرويس آن محمد صادق خدايي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام. ممنونم.
    + احمدي 
    خواهشمند است خروجي ها را با هم مقايسه کنيد. دوران دوم آقاي احمدينژاد و اين يکسال و نيم را. افزايش قيمتها، وضعيت فعالان اقتصادي و ... را تا بدانيد که کدام موثرتر بوده است. البته مردم ما نشان داده اند حافظه تاريخيشان کوتاه مدت است.
    پاسخ

    سلام. فعلاً که فعالان اقتصادي از رکود شديد، به شدت شاکي‌اند. کارخانه‌هاي شکر، به خاطر واردات بي‌رويه،‌در آستانه تعطيلي هستند؛ سيمان در کارخانه‌هاي سيمان دپو شده، به گونه‌اي که براي جلوگيري از اضافه توليد غير مصرفي، براي اولين بار در طول تاريخ سيمان کشور، کليه کارخانه‌ها با قطع گاز،‌اجباراً تعطيل شده‌اند؛ رکود ساخت مسکن هم که نيازي به شرح ندارد و ...