• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : هياهو براي هيچ!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    بر فرض که فساد در حکومت قبل کمتر نبود، تحت نام دين و دينداري نبود. در ضمن بنده توهيني نکردم جناب پيري. منطقيست که کسي که از حقوق بيشتري برخوردار است تکليف و وظيفه و مسووليت بالاتري هم دارد. در مملکتي که اصول قانون اساسي بيشترين قدرت را به ولي فقيه ميدهد خيلي هم طبيعيست که مطالبات از او بالاتر باشد.
    + رضاپيري 
    سلام جناب آقاي دکترپورروستايي .من فکرمي کنم شما خودرابه تغافل زده ايد بهتراست مصاحبه آقاي داوتگري نماينده مجلس رادرسايت فرارو راجع به بورسيه ها بخوانيد.تخلف مسئولين وزارت علوم محرز است درهرکشوري بود خودشان عذرخواهي مي کردندوبعضاً استعفا وخودکشي ولي متاسفانه درايران لاپوشاني وتوجيه.
    آقاي احمدي هم اون دنياپاسخ جسارت وتوهينشون به مقام معظم رهبري خواهندبود.
    + احمدي 
    چه عرض کنم اگر 840 نفر را هم محروم ميکردند ايندفعه امثال شما بهانه هاي مختلفي مي آورديد اما بهرحال بقول خودتان کاش تخلفات دولتهاي گذشته هم بررسي ميشد تا مردم ميفهميدند که حکومت جمهوري اسلامي تحت لواي رهبري داهيانه ولات فقيه چه قدر کارامد است.
    پاسخ

    سلام. مگر رهبر يک تنه چه مي‌تواند انجام دهد؟ چقدر من و شما و امثال من و شما کارمان را درست انجام مي‌دهيم. اميرالمؤمنين عليه السلام با عصمت و آن همه فضايل نتوانست؛ آن وقت انتظار شما؟ پيشنهاد جايگزين چيست؟ يعني فساد سيستم حکومتي قبل کمتر بود؟
    + احمدي 
    اگر توجه فرموده بوديد آقاي نجفي گفته بودند ميتوانستند که 840 نفر ديگر را از ادامه تحصيل محروم کنند اما بدليل اينکه اين افراد بيش از سه سال است که تحصيل ميکنند، تصميم گرفته شد که بورس ايشان لغو شوند و يکسال تقريبي را ادامه تحصيل دهند و البته هزينه کل دوره را نيز شخصا پرداخت نمايند و البته بنظرم سياست تاديبي بسيار خوبيست زيرا مدرک دکتراي بدون بورس حتي از بهترين دانشگاه ها در شرايط فعلي ايران نه تنها کمکي به ايشان نميکند بلکه وبال گردن نيز هست. همين الان که تايپ ميکنم دوستان اينجانب که دکترا گرفته اند اما بورسيه جايي نيستند مانده اند چکار کنند و حتي حاضرند با اختفاي مدرک دکتري خود و ارائه مدرک فوق ليسانسشان جايي استخدام شوند که البته غيرقانونيست.
    پاسخ

    سلام. فقط بخش آخرش جالب است؛ اين چه وبال گردني است که صفش هر سال طولاني‌تر از سال قبل است؟
    + احمدي 
    شوخي ميفرماييد؟ يا مثل برادر شريعتمداري کيهان به مساله نگاه ميکنيد؟ لطفا متن بيانيه وزارتخانه را شخصا مطالعه فرماييد و اگر از کم و کيف دريافت بورسيه در دانشگاهها اطلاع نداريد از دوستان دانشگاهي سوال فرماييد. متشکرم.
    پاسخ

    سلام. اتفاقا بيانيه را مطالعه کردم. در بخش دوم، مسأله، حادتر است. دولت مي‌گويد با هزينه شخصي ادامه تحصيل دهند! پس اگر بورس غيرقانوني بوده، اصل قبولي در دوره دکتري که با لحاظ سهميه بورس دانشگاهها بوده،‌ غيرقانوني است. چرا وزارتخانه، مجوز ادامه تحصيل آنها را به صورت غيرقانوني داده است؟! البته چه کنيم که از قضا، حشر و نشرم با دانشگاهها بيش از حوزه است؟! هم تحصيلات تکميلي هر دو مقطع را در دانشگاه گذرانده‌ام و اکنون هم هيإأت علمي دانشگاهم و شايد گواهي فرماييد که از قانون بورس اطلاع دارم؛ مخصوصاً که دستگاه اداري که قبلاً شاغل بودم با بورس بنده موافقت کرده بود که از خيرش گذشتم و مثل بقيه کنکور و ادامه تحصيل را گذراندم.
    سايت خيلي خيلي زيبايي داري [لبخند] ...