• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : عجب حکايتي است!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    يادداشت خودتان را دوباره بخوانيد. مثل اينكه بنده بدهكار هم شدم. بنده حرفم اين بود شمايي كه يكطرف داستان را بعلت انتساب اسيدپاشي به گروهي خاص محكوم كرديد چرا از اظهارات مشابه و بي پايه افرادي كه اتفاقا مناصب بالاي حكومتي دارند حرفي نميزنيد؟ وقتي مسولان حكومتي با بي مسووليتي دهانشان را باز ميكنند و مساله را به هركسي دوست دارند ربط ميدهند و البته بدون دستگيري عوامل اسيدپاشي انتساب ان را به گروهي خاص تكذيب ميكنند و ميگويند مساله به بدحجابي ربط ندارد او نوقت چه توقعي از ديگران داريد؟
    + احمدي 
    اما يک چيز واضح است که اگر فرضا اين عمل زشت توطئه خارجي است زمينه آن را افرادي در داخل دانسته يا نادانسته ايجاد ميکنند. وقتي انصار حزب ا... از راه اندازي گشت موتوري 4000 نفره صحبت ميکند. وقتي امام جمعه اي از لزوم برخورد با پديده بدحجابي صحبت ميکند و ميگويد کار از تذکر لساني گذشته است. بايد بداند که ممکن است زمينه را براي بازي دشمن فراهم ميکند.
    پاسخ

    سلام. تذکر گذشتن از تذکر لساني، بعني اسيدپاشي؟و آيا اگر مراکز مأمور و موظف دولتي کار خود را در برخورد با اين منکر، انجام مي‌دادند،‌اين افراد چنين سخناني مطرح مي‌کردند؟
    + احمدي 
    ميدانيد که اسيد پاشي به محجبه بعد از واکنشها بود آيا احتمال رد گم کني با اينکار وجود ندارد؟ هنوز کسي دستگير نشده پس شايد مجرم ميخواسته با اسيدپاشي به يک محجبه رد گم کند. شايد هم شخص ديگري به انگيزه ديگري از اين فضا سو استفاده کرده و هزاران شايد ديگر. پس تا وقتي کسي دستگير نشده (آخرين اخبار اعلامي از اژه اي هم روز چهارشنبه7 آبان همين را تاييد ميکند) نميتوان ادعاي سلبي يا ايجابي کرد.
    پاسخ

    سلام. پس شما هم انتساب اسيدپاشي به بدحجابي را قبل از هر تحقيقي، شانتاژ مي‌دانيد؛ روح يادداشت بنده هم همين است.
    + احمدي 
    سلام. حق با شماست اما شما نيمي از واقعيت را بيان کرديد.
    در حاليکه آقاي محسني اژه اي و مسولين انتظامي (در مصاحبه هفته گذشته) اعلام کردند که عامل يا عاملين دستگير نشده اند و بديهيست تا عاملين دستگير نشوند نميتوان گفت که آيا اين موضوع کار يک رواني است يا تندروي مذهبي يا سرويسهاي جاسوسي و امنيتي و ....
    اما خود آقاي اژه اي در مصاحبه بيان با قاطعيت بيان ميکند که اين موضوع ربطي بهربد حجابي ندارد؟؟!!!! (از کجا نيت عامل اسيدپاشي که هنوز دستگير نشده را خواندند بنده نميدانم و البته کمي هم مشکوک) و البته سردار نقدي هم در مصاحبه اي با شجاعت بيان داشتند که "حتي اگر سند و مدرک محکمي بر اينکه اين اقدام شنيع با هدايت دشمن مستکبر صورت گرفته نداشته باشيم، ولي با قاطعيت مي توانيم بگوييم مرتبط کردن اين فعل حرام و شيطاني با نهي از منکر کار حساب شده عوامل رسانه اي بيگانه است. "
    به قول فاميل دور " من ديگه حرفي ندارم.":
    پاسخ

    سلام. آيا در راستاي امر به معروف، به کسي اسيد مي‌پاشند که محجبه است؟