• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : اپيدمي افتتاح چندباره طرحها
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    دوقطبي شدن جامعه ما هم به نوبه خود جالب است اگر حرفي بزنيد يا به اين گروه منصوب مشوي يا ان گروه و وقتي به گروه منصوب شدي هر کار که بکنيد در نظر گروه مقابل ناصحيح يا حداقل به شدت قابل نقد است
    خدايا جامعه ما را از سياست زدگي پاک بفرما
    پاسخ

    سلام. الهي آمين
    + محمد 
    با سلام
    اولا نظر دوم مربوط به اينجانب نمي باشد و دوم اينکه دقيقا پافشاري بر نظر اشتباه خود و بدون داشتن آگاهي نسبت به موضوعي و بقيه را دروغگو خواندن نمي دانم در اسلام جزو چه مواردي حساب ميشود که اين البته در حيطه علم!!! جنابعالي است. اما خدمتتان عارضم چون بنده مدتي آنجا (در رابطه با نصب بعضي از دستگاهها) کار کرده ام براي اينکه اشتباه نفرماييد دقيقتر آدرس ميدهم. از سمت شهر شما (قم) که به سمت شهر اردکان مي آييد کارخانه اول بعد از الکترود که ديوارهاي سياهي دارد و دو سال نيز از افتتاح آن ميگذرد و سرمايه گذار اين کارخانه نيز دقيقا هنديها مي باشند فولاد کيوان است (نکند که جنابعالي و دوستان همفکرتان ميخواهيد مانند بسياري از کارخانجات خصوصي زمان اون آقا بده!!! که از صاحبانش به زور پس گرفتيد و به نام خود زديد اين کارخانه را نيز از سرمايه گذار خارجي بدبخت به زور بگيريد) و کارخانه بعد از ان تاراشمش مي باشد.
    پاسخ

    سلام. فقط يک نمونه، نامه محيط زيست: مديرعامل شرکت فولاد تارا شمس (نامه شماره 2472): احتراما با توجه به پايش 7/2/93..................... با توجه به عدم رعايت مقررات مديريت پسماند که موجبات آلودگي محيط زيست را فراهم نموده است....
    + محمد 
    سلام.دوباره سوتي دادي آشيخ . خيلي حريصانه دنبال مچ گيري از اين دولت هستي ولي هربار تيرتون به سنگ ميخوره.خدا واقعا عاقبتت رو به خير کنه که اين راهي که مي روي به پوچستان است.
    پاسخ

    سلام. پاسخ نظر شما را ذيل يادداشت قبلي نوشتم.
    + محمد 
    با سلام
    نخير حاج آقا اطلاع دقيق نداري اون فولادي که جنابعالي مي فرماييد فولاد کيوان است که 2 سال است راه اندازي شده و کلي آلودگي هم داشته البته فولاد تارا هم نزديک به 6 ماهي هست که توليد آزمايشيش رو شروع کرده ولي هنوز افتتاح رسمي نشده حالا چراش رو من نمي دونم ولي حداقل از دوره رئيس پاکترين دولت تاريخ که بهتره چون يادمون نرفته که کارخانه شيشه رو بعد از افتتاح رسميش مجددا بعد از يک سال آقاي دکترتون وقتي اومدن براي افتتاح فولاد ارفع مجدد زحمت افتتاحش رو کشيدن!!!
    پاسخ

    سلام. کارخانه کيوان را نديده‌ام، اما تاراشمس که در توضيح کارخانه هم آمده با سرمايه‌گذاري خارجي (که همان هندي‌ها) باشند از نزديک و چند بار ديده‌ام؛ ديوارهاي سياهش از بيرون هم معلوم است. نکند شما فولاد کيوان را هم به هندي‌ها واگذار کرده‌ايد؟! اپيدمي که عرض کرم بيش از اين که متوجه اين دولت باشد، چون هنوز بيش از يک سال از کارش نگذشته ، متوجه دولتهاي قبل است. اي کاش اين‌قدر تعصب به دولت فعلي نداشتيد و به يادداشت‌ها پاسخ مي‌داديد.