• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : امان از کم حافظگي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد 
    سلام
    پاسخ

    عليکم.
    + احمدي 
    تابش و اصلاح طلب بودن؟ داييهاش هم قبولش ندارن به اين عنوان. اگر اصلاح طلب بود براي مجلس هفتم بعد از قضاياي مجلس ششم تاييد نميشد.
    پاسخ

    ؟!
    + احمدي 
    دقيقا حرف من هم همين است. دقيقا نماينده شهرمان نتوانست در دوره داييش مدرک بگيره و اين مدارکي که ايشون گرفت مربوط به دوره احمدينژاده و همين نشونه چيست به نظرتون؟
    پاسخ

    مدرک ايشان از دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقيقات تهران است و پذيرش هم مربوط به دوران رياست جناب جاسبي بر اين دانشگاه است. ربطش را به دولت سابق پيدا کنيد. اما جالبه که اينگونه به حاشيه مي‌پردازيد. مگر داعيه حق‌طلبي اصلاح‌طلبانه و ادعاي قانونگرايي براي ديگران است؟ چرا نماينده اصلاح‌طلب محترم خودش قانون‌شکن است و اين اقدام را انجام داده است؟ اين نکته قابل گذشت است، جالب است که طرفداران اين خط فکري جرمش را به گردن دولت سابق مي‌اندازند؟ با چه توجيهي؟! چه عرض کنم؟
    + احمدي 
    http://ensafnews.com/index.aspx/n/7905
    + احمدي 
    خدمت شما بايد عرض کنم که غير از معدل پايين هايي که لينکش رو در زير گذاشتم، تعداد زيادي تخلف هم در همون تبديل بورس خارج به داخل صورت گرفته اون هم اينکه اکثر اين افراد (از جمله يکي از همشهريان اردکاني خودمون که تهران نشين هم هستن و افرادي مثل برخي نمايندگان مجلس) از دانشگاههاي پوکيده و دست چندم کشورهايي نظير قبرس، ترکيه و ... بورس گرفتند و بعد از اون با يک ترم تحصيل در اون کشور و حتي برخي افراد بخصوص برخي نمايندگان محترم (که البته بعد از تهديد به افشاي اسامي امضاي استيضاحشون رو پس گرفتن) بدون حتي حضور در يک جلسه کلاس دانشگاه، به بهانه گران شدن ارز و ... بورس خود را تبديل به داخل و اون هم در معتبرترين دانشگاههاي دولتي مثل تربيت مدرس، علامه و حتي همين دانشگاه يزد خودمون کردند. جاهايي که برخي افراد با داشتن معدل با لاي 17 و مقاله آي اس آي و حتي تاليف کتاب نتونسته بودن درش قبول بشن!!! بهرحال بنده همچنان منتظر ارائه شواهدي که در قسمت نظرات پست قبل قولش رو داده بودين هستم.
    پاسخ

    سلام. وجود اشکالات محرز و رانت ر بورس محرز است، اما آيا اختصاص به دولت گذشته داشت؟! فهرست بلندبالايي از آنها در دولتهاي قبل هم وجود دارد؟! راستي نماينده محترم و اصلاح‌طلب شهرمان کي فراغت داشته‌اند که در طول دوره نمايندگي ارشد و دکترا را بگيرند؟ مگر تحصيل در دوره دکتري تمام وقت نيست؟ شرکت يا عدم شرکت در کنکورش به من ربطي ندارد.
    + احمدي 
    http://fararu.com/fa/news/202721/%D9%85%D8%B3%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%BA%DB%8C%D8%B1-%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D9%88%D8%AF
    پاسخ

    تکميل ليست تا سه هزار نفر خيلي راه دارد!