• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : ممنوع شدن کشتي سازي در دشت اردکان ـ يزد!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 5 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    ميشه لطفا نمونه مستندي از افشا شدن اينگونه بورسيه ها در دولت احمدينژاد که مربوط به دولت قبليشون باشه ارائه دهيد. ممنون ميشم.
    + احمدي 
    شما که به يک کلمه کشتي سازي تو صحبتهاي يک مسوول گير ميدي خوبه که در مورد بورسيه هاي غيرقانوني و اسامي فرزندان و داماد آقاي سليماني (وزير سابق ارتباطات و طراح استيضاح فعلي) فرزند کامران دانشجو، شخص شخيص مهرداد بذرپاش و ... که در بين اين بورسيه ها به چشم ميخوره يه قلمي بزني تا معلوم بشه که شما به عنوان مدعي شيعه علي بودن، يکمي از عدالت هم بهره بردين و قلمتون فقط دنبال سوتي گرفتن از دولت فعلي نيستين. البته اگر به همين دقتي که اخبار دولت فعلي رو -که البته خالي از تقص نيست- پيگيري و نکته سنجي ميکردين از همون اول دولت معجزه هزاره سوم رو پيگيري ميکردين فکر کنم بايستي روزي 20 تا پست ميزاشتيد و همين تا حدودي نشاندهنده وضعيت ادعاي بيطرفي شماست !!!
    پاسخ

    بنده، نه الان بلکه در همان دولت سابق، چند بار درباره بورسيه و تبعيض‌هاي آن در همين وبلاگ نوشتم که در سوابق موجود است. اين هم شامل دولت آقاي هاشمي، خاتمي، احمدي‌نژاد و روحاني است. در همه دولتهاي بعد، سوابق افشا شده در دولت قبلي، افتضاح بوده است. سابقه دولت اعتدال تا قدرت دست آنهاست، افشا نمي‌شود. منتظر دولت بعدي خواهيم ماند؛ اگر أجل مهلت دهد.
    + کارمند صنايع يزد 
    هم بايد در انتشار اخبار دقت شود و هم در تفسير عجولانه با عينک سياسي.
    دستورالعملي امده که صدور مجوز فولاد، خودروسازي،کشتي سازي و نظاير اون تا مدتي انجام نمي شود و صرفا در اداره کل پرونده تشکيل مي شود که چنانچه گشايشي حاصل شد اقدام شود وگرنه هيچ قول و تضميني نيست.
    حال چگونه مطلب ممنوعيت احداث صنايع الاينده در دشت يزد-اردکان با اين مطلب ادغام شده خدا مي داند و بس !!!
    + محمد 
    آشيخ دوباره ضايع شدي خخخخخخخخخخخ چرا فکر نکرده صحبتي مي کني که آبروتون بره.همانطور که آقاي احمدي گفتند ايشون دست پروده رييس دولتي است که ادعا مي کرد دانش آموز دبيرستاني در آشپزخونشون انرژي اتم کشف کرده.
    پاسخ

    نکته را نگرفتي برادر! همين فرد مسئول اگر در دولت قبل همين حرف را زده بود، چه بلايي بر سرش مي‌آوردند؟! چون اين دولت باب ميل بعضي‌هاست، سوتي‌هاش گفتن ندارد! راستي، مگر نيرو کم آوردند که اين يکي را عوض نکردند، يا کمباين رفته تعويض روغني!
    + احمدي 
    سلام. گويا اطلاع نداريد. ايشان از باقيمانده هاي دولت قبل هستند که هنوز موج تغييرات بهشان نرسيده است. که البته اگر برسد شما باز هم دم از داس و کمباين ميزنيد با اينکه الان سوتيشون رو ميگيريد