• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : حادثه هوايي و نتيجه سياسي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    نخير. منطقي نيست. ضمنا پروژه ايران 140 يک پروژه ملي !!! در هسا زير نظر سازمان صنايع عواپيماسازي ايران و يک نهاد نظامي است که چندان با تغيير دولتها در سياستش تغيير حاصل نميشود اما انچه مهم است اينست که اين هواپيما در زمان دولت احمدينژاد و با اصرار ايشان و وزير راهش آقاي بهبهاني به شيکه حمل و نقل اضافه شد وگرنه در دوران اصلاحات هم ميتوانستند انرا به شبکه اضافه کنند اما بدليل عدم توفيق در مراحل آزمايشي وزارت راه دولت اصلاحات اين اجازه را نداد.
    پاسخ

    درباره زمان ورودش به نوگان هوايي، تحقيق بيشتري بفرماييد.
    + احمدي 
    بله. حتما در آن دنيا همينطور است البته داوران آن هم مثل شما و برخي هم لباسانتان عينک سياسي به چشم نخواهند داشت.
    + احمدي 
    وقتي انقلاب شد مردم هيچ فرقي بين اميني (معروف به نخست وزير اصلاح طلب) و علم (نوکر دستنشانده) نگذاشتند. تر و خشک سوخت. والسلام
    پاسخ

    همه حساب‌ها اين ور آب تسويه نمي‌شود؛ در دادگاه قيامت هيچ ذره تري با خشک‌ها نمي‌سوزد!
    + احمدي 
    شما ديگه کي هستيد. من خودم مطلب رو لينک دادم. باشه حق باشماست. همه چيز تقصير اصلاحات است و هر مشکلي داريم از اصلاحات است. هرچي خوبي هم هست از صدقه سري بزرگان اصولگرا.
    پاسخ

    اين پاسخ به نظر شما، منصفانه است؟!
    + احمدي 
    مهم نيست که در زمان کدام رييس جمهور اين اتفاقات افتاده مهم اينست که سران جمهوري اسلامي هنوز نميخواهند بفهمند که دوران خودکفايي به سر آمده و نه از لحاظ اقتصادي و نه حتي از لحاظ سرانه نيروي انساني يک کشور نميتواند همه چيز خودش را توليد کند. تا سران نظام طرز فکرشان را عوض نکنند شاهد وجود چنين خودروهاي غيرايمن، محصولات کشاورزي با مصرف آب غيرمعقول، هواپيماي بي کيفيت و .... خواهيم بود.
    پاسخ

    سلام. اين پاسخ را پس از مطالعه بيشتر در سوابق ايران 140 نوشتيد؟! نتوانستيد ربط آن را به دولت قبل پيدا کنيد و کل ربطش به دولت اصلاحات يافتيد؟!
    + احمدي 
    هسا مخفف شرکت "هواپيما سازي ايران" است که مديريت آن را منوچهر منطقي به عهده دارد. منوچهر منطقي هفت سال مدير ايران خودرو بود و ماجراي آتش گرفتن ناگهاني پژو 405 به دوره تصدي او باز‌مي‌گردد. او پس از برکناري از مديريت ايران خودرو ناگهان هواپيماساز شد و مديريت توليد هواپيما را به عهده گرفت. به نقل از ايسکانيوز اين شرکت تا امروز ده هواپيماي ايراني با نام «ايران140» توليد کرده که پنج فروند آن سقوط کرده است. "هسا" وقتي نتوانست هواپيمايي را که در اولين پرواز آزمايشي سقوط کرده بود به هيچ شرکت داخلي و خارجي بفروشد، شرکت "سپاهان‌اير" را راه اندازي کرده و هواپيماي توليدي خودش را با دور زدن همه استانداردها و گواهينامه‌ها به کار گرفت.
    http://iscanews.ir/news/46602/%D9%BE%D9%86%D8%AC-%D8%B3%D9%82%D9%88%D8%B7-%D9%87%D9%81%D8%AA-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%B1%DB%8C-15-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%87
    + محمد 
    فقط خواستم دليل اصلي حوادثي اينچنيني را به شما و ديگر دوستان دلواپس يادآوري نمايم البته که به قول شما ربطي به مسأله مورد علاقه شما نداشت ولي خب خود بهتر مي دانيد که صورت مسأله همان است که خدمتتان عرض شد.
    + محمد 
    نه برادر اينها تمامش به دليل دليل وجود همان کاغذ پاره هاست که در پاکترين دولت تاريخ (همان دولتي که نظرش به نظر بعضيها!!! نزديک بود) به وجود آمد و آن موقع شما ساکت بوديد و زبانتان در دهان نمي چرخيد. و دليل ديگرش هم اين است که به قولي ما چرخي را که قبلا اختراع و ساخته شده است ميخواهيم مجدد اختراع کنيم و بسازيم
    پاسخ

    سلام. جالبه که همچنان بين محتواي يادداشت و نظر حضرتعالي ربطي ديده نمي‌شود!
    + ماباهميم 
    جوادآ حالا دگه دس از بازيگري بردار!
    بزار اين دولت شيخ حسن يخره چسمالياي احمدي نژاد رو پاک کنه.
    «ما مي توانيم» ملت رو بيچاره کرد....
    پاسخ

    سلام. ربط نظر با يادداشت؟!
    + 110 
    مريضي خدا شفات ده خخخخخخخخخخ
    پاسخ

    ان شاء الله همه مريض‌ها شفا بگيرند!