• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : انحلال مجلس يا انحلال دولت؟!
  • نظرات : 3 خصوصي ، 9 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    در مورد هم وزن بودن دشنام ها (به قول شما سنگ ها) بنده سنگم بايد هموزن سنگ آقاي شجوني ميبود نه شما. ايشان فرموده بودن خرخره جويدن بنده هم خيلي محترمانه گفتم اصولا درندگان خرخره ميجوند و انسانها معمولا با گفتگو مسايلشان را حل ميکنند. البته تمام اينها بر اساس "ردوا الحجر حيث جاء" بيان شد.
    + رضاپيري اردکاني 
    سلام- 1-بازهم براساس شنيده هامطلب نوشته اي .بنده رسماًچنين سخناني راازدکترروحاني جايي نخوانده ام .2-نگفتي درپاسخ به دولتي که کارشکني مجلس را يکي ازدلايل عدم پيشبرداهداف وبرنامه هايش مي داندچه راهکاري داري ؟ 3-اتفاقاً بنظرمي رسد همزماني انتخابات رياست جمهوري ومجلس وانتخاب دولت ومجلس همسو يامخالف يکديگر بصورت دموکراتيک بدست مردم بهترين راهکارباشد .4-همه اين مصيبت ها بدليل نداشتن احزاب قوي وريشه دار درمملکت ميباشد احزابي که پس از4 سال پاسخگوي اعمال خويش باشند.که دراينصورت احزاب ناموفق بطور دموکراتيک ازچرخه قدرت حذف مي شوند.
    + احمدي 
    کجاي اين الفاظ توجيه ميکنه که از کلمات زشت براي تحقير طرف استفاده شود؟!! شما ايشان را "بيچاره" خطاب کرديد به صورتي تحقير آميز. يعني از اين به بعد من هم طبق استدلال شما ميتونم مثلا به آقاي شجوني که گفت "بايد خرخره فتنه گران رو جويد" بگم مثلا "شغال پير" يا "کفتار کثيف"؟!!
    پاسخ

    بي‌چاره با کلماتي که فرموديد و نقل نمي‌کنم، در يک وزن و اندازه است؟! انصاف هم چيز خوبي است؛ کلاه خودتان قاضي باشد؛ هر چه پذيرفتيد همان هم قبول است.
    + احمدي 
    اتهام زدن خيلي آسونه. اما يکي از دوستاي ايشون عطااله مهاجرانيه که به قول شما در غرب حلقه بندگي غرب بر گردن کردن، بعد از پخش مستند در مورد رهبري در بي بي سي و بعد از سخنان و فيلم مخملباف در مورد داراييهاي رهبري، اونقدر مرد بود که بياد تو خود بي بي سي و بگه که خيلي از اتهامات اقتصادي به رهبري درست نيست و البته هجمه اپوزيسيون و سلطنت طلبها را هم به خاطر اين دفاع به جون بخره. و البته ميدونيد که بر خلاف خيلي از داخل نشينان که از اين نمد براي خودشون پوستين و کلاه ميدوزن براش هيچ سودي نداشت اما لااقل ادم ميفهمه که حرف حق رو ميزنه و اگر هم رفته به خاطر برخورد بي منطق افراديه که ذره اي حقوق انسان سرشون نميشه و اگر زورشون برسه ولو به ناحق و بي اطلاع اميرکبير رو هم از تو گور درميارن و محاکمه ميکنن (لينک پست قبل رو بخونيد تا به عمق فاجعه سواد هم لباساتون پي ببريد البته اين بار کسي نرفته از يه منبري بيسواد سوال کنه تا مچشون رو بگيره بلکه اين سخنان مال امام جمعه و نماينده ولي فقيه دومين کلانشهر کشوره. )
    پاسخ

    سلام. چند نمونه از امثال آقاي مهاجراني داريد و چند نمونه از گروه مخالفش؟ أحسنت که سوزني در انبار کاه يافته‌ايد. بنده سخن ايشان را قبول ندارم؛ البته بحثي علمي هم نيست که ادعاي سواد و بي‌سوادي مطرح باشد؛ لابد آقاي حجاريان که بحث انحلال مجلس توسط دولت را مطرح کرده، با اين منطق بي‌سواد است؟ خير،‌اين دو بحث به مسائل سياسي برمي‌گردد و نشان از وجود يا عدژم وجود سواد نيست برادر عزيز. مغالطه نفرماييد. ممنون از اعلام نظر.
    + احمدي 
    پاسخ

    سلام. مستند ايشان را نمي‌دانم ولي با شواهدي که داريم، اين سخن را علمي و قابل قبول نمي‌دانم.
    + احمدي 
    ضمنا ادبيات شما به عنوان يک روحاني! برام جالب توجه بود. فکر نميکنم توي سيره ائمه حتي با دشمنان آگاه، يک همچين الفاظي به کار رفته باشه.
    پاسخ

    سلام. اتفاقاً ائمه فرمودند: ردوا الحجر حيث جاء و نيز قرآن مي‌فرمايد: فاعتدوا عليهم مثل ما اعتدي عليکم. و نيز ائمه فرمودند: تکبروا مع الجبابرة. اگر مستندهاي بيشتري براي اين برخورد خواستيد بايد در فرصت مستقلي برايتان جستجو و ارسال کنم.
    + احمدي 
    واقعا با شما موافقم که به بيچارگي ايشون وجود نداره. چون داره تو مملکتي زندگي ميکنه که ادعاي آزاديش گوش فلک رو کر کرده اما جواب اظهار عقيده در اون گلوله است که البته شخص ضارب الان هم به عنوان ستواندوم در يکي از نيروهاي نظامي مشغول به کاره.
    پاسخ

    سلام. ميتونه اين بيچارگي را با ننگي که دوستان ايشان با مهاجرت به غربت و انداختن طوق بندگي غرب به گردن عوض کردند، عوض کند!
    + ارش 
    سلام
    يکي از دوستانم مي گويد:امروز به آقاي حجاريان گفتم که اظهارنظر اخيرش درباره مجلس خيلي واکنش طرف مقابل رو برانگيخته و چند روزه که جريان رسانه اي راست داره مصاحبه هاي تخريبي عليه شما ميگيره. ختديد و گفت: عجب! پس چرا در تمام 8 سال گذشته که احمدي نژاد عملا مجلس رو منحل کرده بود هيچ چي نميگفتن؟ مگه ما مجلس هم داريم الان؟ولشون گفت بذار راحت باشن هر چي هم ميخوان بگن. خيلي بيچارس اين مجلس!!
    پاسخ

    سلام. فکر نکنم مجلس هر چه بيچاره باشد، به بيچارگي شخص ايشان برسد!
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ شنبه 30 آذر 92 نوشته (انحلال مجلس يا دولت؟) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام. ممنونم.