• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : بخوانيد و تعجب کنيد!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    همشهري جان جان جانان

    هرگز به ذهنم خطور نمي کرد که ترواشات رئال حقير به منزله نهادن تيغ در کف زندگي مست تلقي گردد و جنابعالي را برنجاند و اين چنين هيستريک نمايد. در پست قبليت سعي وافري نموده ايد تا با سفسطه و مغلطه وفرافکني بي سوادي هم نحله هايت را توجيح نماييد ودر عالم خيال خوشخرام خويش حقير را اچمز نماييد اما اين خيال شماست و من ان را جدي نمي گيرم چون مي دانم که اين ويترين رفتار وکردار و گفتار شماست که مدام مورد ارزيابي مردم قرار مي گيرد.البته حقير بي سوادي را تعميم نداده ام به کل هم نحله هايت.اري روحانيون بزرگواري هم داشته ايم که از فرط نوشتن انگشتان دست انها خم شده است عالمان بزرگواري هم داشته ايم که هميشه حقير به احترام سواد وعلم انها کلاه را از سر بر داشته وتعظيم مي نمايم . استاد محترم نمي توان با اتش هيزم پيتزا تهيه کرد؟!براستي رسالت روحانيون چيست؟بردن مردم به بهشت؟

    همشهري گرامايه:تقريرات حقير نيازي به تاييد جنابعالي وامثال جنابعالي نيست وهمچنين نيازي به اثبات موضع خود نمي بينم ونه بهتان زدن شما مرا عصباني مي کند که عاجزانه به شما تاخت بزنم تا از دل اين خشم وعصباني جنابعالي به اهداف خود برسي که: ديديد گفتم ..........خوشتر ان باشد که سر دلبران گفته ايد در حديث ديگران

    اميدوارم اخگر الهي يفين از اسمان ارغواني خيال بر جانتان نشيند وارامتان بخشد. خوش باشيددوست گرام.


    پاسخ

    سلام. ممنون از اين همه کرامت و بزرگواري شما.
    + رضاپيري اردکاني 
    باسلام.1-اين ايده توسط آقاي حجاريان يک پيشنهاد است و صورت کلي گفته براي جلوگيري ازتداوم تنش بين مجلس ودولت واختصاص به اين دولت ندارد واحتياج به محکوميت ندارد بلکه بايدياباآن موافقت کرد يامخالفت. 2-به نظرمن هم فکرخوبي است چون هميشه دولت ها دردوره اول بانمايندگاني مواجه بوده اندکه ازجناح مخالف دولت بوده وهرعملي که ازايشان صورت بگيرد چه عدم راي به وزرا چه استيضاح چه سوال و...به مخالفت بادولت تعبير ونمايندگان نمي توانندبه نحواحسن وظايف خودراانجام دهند ازطرفي دولت هم مدعي است که من براي مردم طرح وبرنامه دارم ولي مجلس مخالف است ونمي گذاردمن برنامه هايم رااجراکنم وبدين صورت دوسال اول دولتها بصورت خنثي وباتنش بين دوقوه سپري ميشود. . جنابعالي بهتراست بجاي محکوميت مطلب بگذاريد وبراي حل اين مشکل راهکار ارايه دهيد. .به نظرعقلائي است.
    پاسخ

    سلام. ممنون از نظر شما؛ پاسخ‌هاي رئيس جمهور محترم به کساني که سنگ دفاع از ايشان را به سينه مي‌زنند، چنين است؛ خيلي اين پاسخ را عالمانه و هوشمندانه دانستم در مقابل اظهارات سخيف و فاقد منطق علمي و اجتماعي آقاي حجاريان. آقاي روحاني از سخنان حجاريان مبني بر" اعطاي اختيار انحلال مجلس به رئيس جمهور" عصباني شده و چند نکته را به اطرافيان خود گفته است:1- اين حرف ها از نوع دوستي خاله خرسه است و محبت اين آقايان به ما لطمه مي زند.2- من 5 دوره در مجلس بوده ام. جايگاه مجلس نبايد خدشه دار شود. فردا در انتخابات مجلس چگونه مي شود مردم را دعوت به راي دادن کرد؟ مردم مي گويند اينها راي ما را مي خواهند براي در اختيار گرفتن مجلس براي دولت.3- اين نوع تفکرات مثل تفکر مصدق است که مجلس را منحل کرد و چند ماه بعد سرنگون شد.4- طرفداران دولت اعتدال به سخنان حجاريان پاسخ دهند. جناب آقاي پيري به نظر مي‌رسد اين استدلال بسيار بهتر از استدلالي است که در دفاع از ايده آقاي حجاريان مطرح است.
    + امير 
    مجلسي که فاسد است و رواج دهنده فساد است و کارکرد آن گسترش بي عدالتي است را بايد حمايت کرد؟ مجلسي که نمايندگانش بخاطر دريافت کارت هديه 500 هزار توماني وظيفه نظارتي خود را ناديده مي گيرند براستي با اين مجلس چه بايد کرد
    + جمشيدبسم الله 


    ممنون از لطف عالي.

    هستيم اخوي جان. با دنيا دست و پنجه نرم مي كنيم.گرفتاريم ما را بدعا

    + احمدي 
    باشد قضاوت با خوانندگان. اما شما که تخصص کشف يک بام و دو هواي داريد، ميشود کمي در مورد يک بام و دو هواهاي مجلس نيز پستي بگذاريد تا متهم نشويد که جناحي عمل ميکنيد.
    + احمدي 
    فراموش کرده ايد که ايشان گفته اند منحل شود و مردم دوباره راي بدهند خوب همان مردم اگر بخواهند همان گروه قبل را برميگزينند اين کجاش ديکتاتوريست؟! خودتان هم خوب ميدانيد حرف درستي است. مجلسي که پس از اختلاس 3000 ميليارد توماني در زير مجموعه وزير داقتصاد دولت قبل به همان وزير راي اعتماد داد!!!! اما همان مجلس به فاصله چند ماه به خاطر اظهارات رييس بانک مرکزي به وزير اقتصاد دولت روحاني کارت زرد داد آيا بايستي مورد اعتماد مجدد مردم باشد؟؟؟ بماند که سنگيني گناه يک اظهار نظر و يک اختلاس اصلا يکي نيست تازه رييس کل بانک مرکزي مستقل از وزارت اقتصاد است و اصلا ربطي به هم ندارند که البته يکي دانشجوي ترم يک اقتصاد هم اين را ميداند اما امان از بي اطلاعي يا غرض ورزي برخي نمايندگان!!! به قول خودتان قربان بريم خدا را يک بام و دو هوا را. (البته اين مجلس از اين يک بام و دو هواها براي دولت قبل و دولت فعلي زياد دارد.)
    پاسخ

    سلام. فرض کنيد آقاي احمدي‌نژاد چنين حرفي زده بود؛ باز هم دفاع شما قابل قبول بود که مجلس منحل شود و مردم دوباره رأي بدهند؛ تا بشود عيتن دموکراسي؟! قضاوت با خوانندگان! نمايندگان هرچه باشند به رأي مردم انتخاب شده‌اند، همچنان که نمايندگان مجلس ششم منتخب رأي مردم بودند. ممنون از اظهار نظر شما.
    + جمشيدبسم الله 

    سلام// خداييش حرفش حسابيه.

    پاسخ

    سلام. جناب جمشيد بسم الله. کار دلار چند وقتي است، کساده؛ اما اين دليل نمي‌شود که به ما سر نزنيد؛ اگر آدرس مي‌داديد، حتماً ما جوياي احوال مي‌شديم. نزديک بود در يادداشتي عمومي احوال شما را بپرسيم. ممنون که ما را از نگراني در آورديد. سالم و مستدام باشيد.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ سه شنبه 26 آذر 92 نوشته (يک بام و دو هواي سياسي) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام. ممنونم.