• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : توجيه اشتباه، اشتباه جديدي است.
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محسن 
    همواره بايد مواظب بود که ممکن است ما خود عامل و اهرم دشمن باشيم و درست در وقتي که فکر ميکنيم کارمان درست است در زير خيمه يزيد سينه ميزيم .
    به نظرم اين آقايان اينچنينند .
    بر فرض که اين گفته ها صحيح باشد اما آيا براي ايفاي حق بايد ابنچنين کرد و براي گرفتن کاسه آشي که به ما نمي رسد بايد با لگد تمام ديک را واژگون کرد
    + هاتفي 
    بر فرض شما درست گفته باشي هلهله در روز عاشورا بدتر است يا اين اعترافاتي که سردار کرده است.
    كاش حرفهاى امروز سردار احمدى مقدم را مادران شهداى كهريزك نخوانند! كاش روايت صادقانه او درباره عاشوراى 88 را ضرغامى بخواند؛ كاش اين مصاحبه را آقاى خامنه‌اي بخواند شايد در خلوتش دريابد كه چه كسى بايد عذرخواهى كند؟ اينها بريده هايى از مصاحبه امروز ايسنا با فرمانده نيروى انتظامى است:

    «...در كهريزك چند انبار متروکه بود كه حتي برق هم نداشت، اما [بعدها] با برق‌کشي ساده و آوردن آب با تانکر، اين محل تا حدودي سر و سامان گرفت... قرار نبود بازداشتگاه کهريزک جاي خيلي راحتي براي اراذل و اوباش باشد، چرا که آدم‌هاي شرور و خطرناک آنجا مي‌فرستاديم؛ [پس از وقايع 88] سردار رادان با من تماس گرفت که بچه‌ها نتوانستند شما را که در ورزشگاه در حال ورزش کردن بوديد، پيدا کنند، اما مي‌گويند که تعدادي را به کهريزک برده‌اند... آقاي مرتضوي اصرار داشت که افراد دستگير شده به کهريزک منتقل شوند... در هر بند که ظرفيت 50 تن را داشت، 170 تن را جا دادند... در گرماي تابستان کهريزک آن هم در يک مکاني که استاندارد نيست... من منتقد بودم که اگر آن زمان به من مي‌گفتيد با مسئوليت خودم همه را رها مي‌کردم. چرا که اينها جاني و قاتل نبودند.

    + ادامه (هاتفي) 
    در عاشوراى 88 گفتند ماشين نيروي انتظامي از روي يک نفر عبور کرده... در اين حادثه نيز اين بنده‌ خدا صورت سالم نداشت و در بيمارستان هم نمي‌دانستند از کجا آمده و چه بلايي به سرش آمده و به عنوان جسد مجهول‌الهويه با وي برخورد کردند و ما نيز ماه‌ها دنبال خانواده وي بوديم تا بتوانيم ردي از هويت اين فرد پيدا کنيم... هر چه گشتيم نتوانستيم خانواده وي را پيدا کنيم اما موفق نشديم تا اينکه چند ماه پيش [پيدا كرديم] و نسبت به دلجويي و حل مشکلات اقتصادي و ارائه ديه اقدام کرديم... اما مسئله ديگر در عاشورا نشان مي‌داد که يک پاترول به سمت مردم آمده و چند نفري را زير گرفته و فرار مي‌کند... پليس آن افراد را پيدا نکرد، اما قطعا آن افراد که حدود يک تا دو تن بودند، ماموران ناجا نبوده و به صورت خودسر درگير شدند و ما تا الان اين افراد را پيدا نکرديم...

    + ادامه (هاتفي) 
    صحنه دستگيري ستار بهشتى خشن و تند بود و در حضور مادرش اين پسر را که با مادرش تنها زندگي مي‌کرد و منزوي بود و جرم چندان با اهميتي نيز انجام نداده بود، دستبند زده و روي زمين کشانده بودند که علائم کبودي‌اي نيز که بعدا مشخص شد به دليل دستبند و رفتار خشن بود و جاي سوال است که اصلا چه لزومي داشت که برخورد خشن با اين فرد شود؟ البته عنوان شد که ممکن بود اين فرد فرار کند، اما از نظر من اهميتي نداشت که اين فرد فرار کند چرا که نه قاتل بالفطره بود و نه جاني خطرناک و حالا در وبلاگش توهين، فحاشي و فراخواني زده بود که شش تن هم آن مطلب را نخوانده بودند.»

    + احمدي 
    اين جماعت که ميفرماييد: 1- تا حالا صدا و سيما فقط يک صحنه هفت هشت ثانيه اي از هلهلشون پخش کرده که البته اونم معلوم نيست از نفوذي هاي نهادهاي امنيتي براي تامين خوراک صدا و سيما بودن يا نه 2- صداو سيما و اصولگرايان براي جمع کردن غايله اي که به دليل بي کفايتي نهادهاي نظارت بر انتخابات و سکوت معنادار بزرگان ! کشور ايجاد شده بود چه زيرکانه از دين و امام حسين سپر بلا براي خودشان درست کرده اند و خيلي جالب حرکات عده اي اندک - با فرض اينکه از نهادهاي امنيتي و نفوذي نبوده باشند- را به پاي همه مخالفان نوشتند و يادشان رفت که اين مردم به چه اعتراض داشتند.
    3- بنده بعنوان يکي از کسانيکه حصر و حبس ميرحسين عزيز را غيرقانوني ميدانم، در عزاي سيد و سالار شهيدان هم عزادارم، و به هيچ عنوان تهمتهايي که صدا وسيما به شخص خودم - به عنوان يکي از اصحاب فتنه به زعم مسئولين صداو سيما- در مورد ضديت با ائمه اطهار را به سهم خودم نميبخشم باشد در قيامت با تهمت زنندگان روبرو شويم.