• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : من هم اصلاح طلبم!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + خوش باش داداش 
    http://fararu.com/fa/news/158486/%D9%84%D8%A7%D8%A8%DB%8C%E2%80%8C%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%88%D8%B2%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D9%88%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%D9%86%D8%AF-%D8%A7%D8%A8%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85
    + مهديزاده 
    سلام
    براي شما متاسفم که براي رفتن احمدي نژاد و آمدن روحاني لحظه شماري ميکرديد.لطفا به سخنان حضرت آقا در آخرين ديدارشان با هيئت دولت مراجعه کنيد.
    حاج آقا نکنه در دولت حسن کليدساز به شما پستي پيشنهاد شده که براي آمدنش لحظه شماري مي کنيد.
    پاسخ

    سلام. اهل پست نيستم که اگر بوديم در دولت آقاي احمدي‌نژاد انواعش پيشنهاد شد! و بعيد است که در دولت آقاي روحاني پيشنهاد شود! شما که به سخنان حضرت آقا استناد مي‌فرماييد آيا اهانت به رئيس جمهور با تعبيري که آورديد، مورد قبول يا توصيه ايشان است؟! و اگر محل استناد شما سخنان آقاست، اگر فرصتي شد بياييد جزوه‌اي که همه سخنان حضرت آقا در تأييد و حمايت از دولت آقاي خاتمي هم داشته را ببينيد! نکند که "يؤمن ببعض و يکفر بعضا" باشد؟! آقا از همه نقاط قوت دولتها حمايت و ضعفها را گوشزد کردند. دولت آقاي احمدي‌نژاد هم از اين قاعده مستثنا نبود. حيف که آقاي احمدي‌نژاد در دو سال آخر دولتش به جاي اين که "درس" براي ديگران شود، "عبرتي" براي همه شد! ممنون از حضور و اعلام نظر شما.
    + احمدي 
    جالبه که انتقادات تندتان به هاشمي را فراموش کرديد. نکنه الان چون دور دور تيم هاشميه شما هم نون رو به نرخ روز ميخوريد؟ تا چند وقت پيش يکي از سران فتنه بود يادتون نمياد؟
    پاسخ

    سلام. انتقاد به عملکرد فرهنگي و اجتماعي جناب آقاي هاشمي داشته و دارم؛ در مورد سران فتنه بودن ايشان فقط يک مورد از يادداشتهاي بنده که تمامي در آرشيو موجود است بياوريد. خوب است به کلي‌گويي عادت نکنيم. نان به هر نرخي بشود چيزي به ما نمي‌رسد که بخواهيم به نرخ روز بخوريم. با اين اوصاف کساني نان به نرخ روز خور هستند که مي‌خواهند در هر صورت خود را پيروز انتخابات بدانند. تذکر حکايت "انا شريک" آن عرب بياباني سودمند است!
    + ahmadi 
    salam. afarin be shoma va hamfekranetan. pirouzi osulgerayan ra tabrik arz mikonam.
    viruse tavahome mahmud ahmadinejad vagirdar bud. zemnan aksare kabine az hamfekrane hashemi va az tekniokerat ha hastand ta jayi ke yadam miad kheili be teknokerasy enteghad mikardid?
    vali fekr konam tanha gozineye matlube shoma Rahmani Fazli ast ke dar charchube sahmkhahi ali larijani baraye zemanate raye baghi azaye kabine ast.
    پاسخ

    سلام. مي‌شود نمونه‌اي از انتقادي که فرموديد نام ببريد يا به محتواي آن اشاره کنيد! نظرم را درباره کابينه صريح نوشتم؛ منتظر رأي مجلس مي‌مانيم.
    + محمد 
    با سلام کجاي کاري حاج اقا؟ هنوز راضي تر هم ميشي!! بپا يهو اپوزيسيون نشي حاج آقا؟
    سلام عليکم.انشاالله آقاي روحاني درخط ولايت فقيه کارکنند.فقط همين دعاروميتونم بکنم.شمادرصلح چه ديديد که انتخابش کردي؟