• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : نبش قبر وزارت نفت اصلاحات!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    ضمنا چرا هميشه خبرگزاري فارس و کيهان اين همه مدرک فساد دارند اما قوه قضاييه اقدامي نميکند؟ بالاخره رييس قضا هم منصوب رهبريست و انتخابي هم نيست و انتصابيست. پيشنهاد ميکنم قوه قضاييه تعطيل شود و از اين دو منبع خبري استفاده شود چون هم متهم ميکنند هم مدرک جور ميکنند و هم حکم صادر ميکنند .....
    + احمدي 
    اتفاقا آقاي احمدي نژاد و طرفدارانش نشان داده اند در جزئي ترين امارها هم بهشان نميتوان اعتماد کرد. پس اين قاعده کلي که تيم ايشان و امارها و ادعاهايشان قابل اعتماد نيست چندان هم بي ربط نيست. ضمنا اگر ما راق بول نداريد از اقاي احمد توکلي بپرسيد.
    + احمدي 
    مطمئنيد نويسندگان اين مطلب از نوع متوهمان همراه با احمدي نژاد نيستند. چون اين همه تدبير و درايت!!!! در دولت نهم چندان مسبوق به سابقه نيست و البته از اين قبيل ادعاها و توهمات در زمينه هاي اقتصادي و تورم هم از طرف سردسته متوهمان جناب احمدي نژاد در تلويزيون بيان ميشود. خوب وضعيت اقتصاد معلومست و به قول محسن رضايي تورم و اقتصاد فشارش پشت گرده مردم است و با آمار و بيانيه و سخنراني تلويزيوني حل نميشود. احوط اين است که اين بيانيه هم از همين قماش توهمات قلمداد شود.
    پاسخ

    سلام. بنده در مورد محتواي مطلب اظخار نظري نکردم؛ اما نکات شما هم کلياتي بود که به جزئيات مطلب کمترين ربطي نداشت. نمي‌شود که همه نقدها را با همان کليات و زير سؤال بردن نويسندگان، پاسخ داد.