• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : خودشيفتگي سياسي!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    هنوز هم اعتقاد راسخ دارم که انتخابات شوراها به علت ذات محله گرايي و قومي و قبيله اي اکثر شهرهاي ايران رقابتي غير سياسيست بر خلاف رياست جمهوري.
    محکمترين اثبات هم همان تجميع انتخابات شوراها با رياست جمهوريست. پس از انتخابات 88 افرادي ميترسيدند که مردم در انتخابات رييس جمهوري پاي صندوق نيايند آمدند و آمدند و فکري بکر درانداختند. چون ميدانستند که انتخابات شوراها به خاطر ذات رقابت محله اي و قومي و قبيله ايش معمولا مشارکت کننده بيشتري دارد انرا با رياست جمهوري تجميع کردند. هرچند بهانه شان صرفه جويي بود ... به هر حال اگر منظور شما از يادداشت اين بوده که اصولگرايان راي اول را در اردکان دارند و اکثريت مردم اردکان گرايش اصولگرايي دارند، من هم ايرادي نميگيرم و به شما و همفکرانتان تبريک ميگويم .....
    به هر حال مطالعه مقالات آقاي شريعتنداري در کيهان براي اثبات اصولگرا بودن حسن روحاني گويا در شما هم اثر گذاشته است. (ضمنا در مورد حسن روحاني قبلا هم گفته بودم بنده اصلا راي ندادم اما جالبه که اين فرد به قول شما اصولگرا در فيلم هاي مستندش حداکثر استفاده را از نام و تصوير آقايان خاتمي و هاشمي برد. ) ولي به قول عباس عبدي عيبي نداره ما هم ميگوييم حسن روحاني مال شما بگذاريد اين مردم و مملکت نفس بکشد.
    ضمنا خواهشا اين پستها را نگه داريد تا دوباره دو سال ديگه که نتوانستيد مواضع حسن روحاني را در قالب اصولگراييتون هضم کنيد ايشون رو به اصلاح طلبان پس نچسبونيد مثل همون کاري که با دکتر محمود کرديد.
    پاسخ

    سلام. نکات فراواني نوشتيد؛ حاشيه‌هايي هم دارم که در فرصت مناسب خواهم نگاشت.
    + جمشيدبسم الله 


    آدمي در عالم خاکي نمي آيد به دست

    عالمي از نو ببايد ساخت وز نو آدمي

    حالا ديگه خودت ميدوني!!!

    + احمدي 
    بله کاش به مقايسه تعداد آرا با مجلس شورا ميپرداختيد تا متوجه شويد که راي ايشان در حد راي همان کانديداي اصولگراي مجلس است و البته بنده نميدانم کداميک از شش نفر پاياني واقعا اصلاح طلب شمرده ميشود!!!! ضمنا احوالي از دوستان اصلاح طلبي که بهشان گفته شد انصراف دهيد هم بپرسيد تا آزادي بيان و عدم استبداد سياسي همفکران خودتان برايتان روشن شود. نتايج انتخابات شوراها بيشتر از انکه سياسي باشد محلي و قوم و قبيله ايست لذا چندان دلتان را به رايهاي سيد حسيتي پور خوش نکنيد. لطفا راي هاي مردم به حسن روحاني (کانديداي مورد حمايت سران فتنه) بيندازيد حساب دستتان مياد.
    پاسخ

    سلام. درباره انصراف در يادداشتي مستقل پرداختم. جالب است که رأي به رياست جمهوري را سياسي مي‌دانيد و رأي به اعضاي شوراي شهر را غير سياسي! در حالي که مردم همواره خارج از جنا‌ح بنديهاي سياسي رأي مي‌دهند. جالب‌تر اينکه آقاي روحاني را اصلاح‌طلب مي‌دانيد!! مواضع ايشان را از سال 1376 که جناح اصلاح‌طلبي موجوديت يافت تاکنون هر چه بيشتر مطالعه فرماييد بيشتر گرايش سياسي ايشان روشن مي‌شود. البته ترديدي نيست که برخي از آراي اصلاح‌طلبان هم به سبد آراي ايشان اضافه شد. ممنون از اعلام نظرتان. راستي به موضوع اصلي يادداشت نپرداختيد و با حاشيه‌پردازي از اصل آن محتوا غفلت يا تغافل عالمانه شد!