• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : چاره، فقط صبر است!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضاپيري 
    سلام .کام تان تلخ است نمي خواهم تلخ ترکنم . اما شمابه چه کسي مي گوييد شاخص مثال بزنيد.نکندمنظورتان کواکبيان است وقنبري ؟ دوماً بنظرما افرادشاخص اصلاح طلب همان 80نفرردصلاحيت شده مجلس ششم هستند که اکثراً رزمنده وجانباز و..که اگرآنها درانتخابات مجلس هفتم حضورداشتند امثال رسائي وکوچک زاده وحسينيان باراي کمتراز5 درصدمردم تهران واردمجلس نمي شدند.
    امثال خاتمي- رمضان زاده-ميردامادي-تاج زاده-شيرزاد-عرب سرخي -آرمين وبهزادنبوي . اجازه حضورآنها رابدهيد وبعد اقبال مردم به اصلاحات راارزيابي کنيد.موفق باشيد
    پاسخ

    سلام. پس به مقياس شما، آقاي روحاني هم اصلاح‌طلب نيست؛ پس چرا کام خود را شيرين مي‌دانيد؟! ليست تأييد صلاحيت شده‌هاي اصلاح طلب قابل دسترسي است. آقاي عليخاني قزوين هم لابد اصلاح‌طلب نبود؟! در ضمن بنده در هيچ بخشي از حاکميت حضور ندارم که بخواهم اجازه دهم يا نه. هيچ وقت هم مدافع همه عملکردهاي نظام نبوده‌ام. مانند بسياري ديگر از چپ و راست، هرگز مطلق‌گرا نيستم. نتيجه اين انتخابات را هم به نفع کليت نظام مي‌دانم و هم به نفع اقتصاد کشور؛ گرچه به آقاي روحاني رأي ندادم و با بسياري از تفکرات ايشان موافق نيستم.
    + رضاپيري اردکاني 
    سلام .بيرون گودنشسته ايد و مي گوئيد لنگش کن .مگرهمفکران شما حزبي باقي گذاشته اند که مي گوئيدمردم به نمايندگان سياسي احزاب راي نمي دهند. خوب مي دانيد که درکشورهاي ديگرمردم به دبيرکل حزب راي مي دهند. حزب مشارکت که مطرح ترين حزب اصلاح طلب است بدون محاکمه دردادگاه منحل اعلام شده و دبيرکل و هيئت رئيسه آن هم اکنون درزندان هستند. اگر درانتخابات 84 دبيرکل حزب مشارکت که محمدرضاخاتمي بود اجازه شرکت درانتخابات مي يافت و راي نمي آورد حق به جانب شما بود و ايضاً اگردر همين انتخابات محسن ميردامادي که درزندان است .
    پاسخ

    سلام. مگر در انتخابات اخير مجلس بسياري از اين افراد که صلاحيت آنها هم تأييد شده بود رأي آوردند؟! توجه کنيد که در مجلس فعلي حتي فراکسيون اصلاح‌طلبان هم تشکيل نشد با اين که افراد شاخص بسياري در صلاحيت‌شدگان بودند و رأي نياوردند. ممنون از اعلام نظر