• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : بيشماري يا بيشمارانگاري؟!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داش 
    اين هم تکذيب کيهان
    ((در عين حال سعيد جليلي که از حمايت جبهه پايداري برخوردار است، خبرهاي منتشر شده مبني بر ديدار با آيت‌الله مهدوي کني را تکذيب کرد.
    اين کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در پاسخ به سوالي مبني بر شايعات منتشر شده درخصوص درخواست برخي افراد از وي براي کناره‌گيري گفت: تا آخر در صحنه مي‌مانم و کنار نمي روم.
    جليلي هرگونه کناره‌گيري به نفع ديگر نامزدهاي را رد کرد و گفت: اينجانب ديداري با آيت‌الله مهدوي کني نداشته‌ام.
    آخرين اظهار نظر جليلي در اين زمينه در حالي است که وي و اعضاي ستادش در اظهارات گوناگون شايعه انتساب جليلي به دولت را رد کردند.
    محمدهادي زاهدي‌وفا مشاور اقتصادي جليلي در جلسه پرسش و پاسخ هواداران جليلي در سينما بهمن سنندج با بيان اينکه حمايت دولت احمدي‌نژاد از جليلي را به شدت تکذيب‌ مي‌کنيم اظهار کرد: بر اين عقيده هستيم که کارهاي خوب گذشتگان را بايد پاس بداريم و آنها را دنبال کنيم.
    زاهدي‌وفا افزود: اما اين شايعه که آقاي جليلي کانديداي دولت است را تکذيب مي‌کنيم.
    وي خاطرنشان کرد: نبايد اين را فراموش کرد که يکي از مهم‌ترين شرط‌هاي اصلي احمدي‌نژاد در زماني که 11 روز خانه‌نشين و از دولت کنارگيري کرد برداشتن جليلي از سمتش بود.
    مسئول کميته اقتصادي ستاد انتخاباتي جليلي افزود: اين موضوع به خوبي نشان مي‌دهد خيلي رابطه حسنه نبوده تا چه برسد به اينکه دولت بخواهد از جليلي هم حمايت کند.
    در همين حال ديروز رئيس جمهور در جريان سفر به خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: بنده از هيچ کس در انتخابات حمايت نخواهم کرد.))روزنامه اروز چهارشنبه
    پاسخ

    سلام. در روزگاري که انتساب به دولت باعث ريزش رأي است، طبيعي است که همه خود را از دولت تبرئه کنند!
    + جمشيدبسم الله 


    مـــــــــــــــا

    بــــيـــــــــشـــــــمــــــاريـــــــــــــــــــــــــــم

    اين رو خود سيّدمحمد گفت.

    + احمدي 
    قربون دهنت. ميزاشتين خاتمي و هاشمي کانديدا بشن تا کم شماريشون بهتون ثابت يشه. ضمنا يادتون نره که نامزد مورد نظر شما يعني آقاي قاليباف بعد از اعلام کانديداتوري اقاي هاشمي چطور عنان اختيار از کف بداد. (چون تا اونروز ايشون تو نظرسنجيها اول بود.) اما به هرحال خطر از سرش گذشت.
    ضمنا بنده در پست قبلي شما گفتم راي نميدم. (حتي عارف را هم قبول ندارم.) اما توجه کنيد که انصاف هم خوب چيزيست در بيانيه شوراي مشاوران آقاي خاتمي امده است:" .... در ميان نامزدهاي موجود جناب آقاي دکتر عارف به عنوان نامزد اصلاح طلب و جناب آقاي دکتر حسن روحاني به عنوان نامزد مستقل مورد نظر بودند. در اين شرايط مهم ترين سرمايه اجتماعي اصلاح طلبان حفظ و تداوم اجماع به وجود آمده بود که اکنون به ظرفيت ملي فراگيري مرکب از تمامي تحول خواهان، اصلاح طلبان و اصول گرايان معتدل و دلسوز کشور تبديل شده و يک تقاضاي اجتماعي پردامنه را براي اثر بخشي بر سرنوشت انتخابات به رغم همه محدوديت ها و نگراني ها به دنبال داشته است...."
    ضمنا در مصاحبه اکثر اصلاح طلبان ذکر شده که نه انها توقع دارند آقاي روحاني مشي اصلاح طلبان را دقيقا دنبال کند و نه آقاي روحاني خواهد کرد. بلکه فقط براي برگشت عقلانيت به سطح مديريت کشور اين کار را خواهند کرد.
    + رضاپيري 
    سلام .دکترخودتو به کوچه علي چپ نزن . مابيشماريم خودت هم مي داني اما باحضور سرداراني مثل آقايان هاشمي وخاتمي . که متاسفانه شوراي نگهبان اصول گرايان ازهمين بي شماري وقدرت ماترسيدکه ايشان را احرازنکرد . وگرنه کيست که نداند هاشمي سناسنامه انقلاب است وخاتمي فرزند فاضل وباتقواي امام .