• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : زيرگذري براي افتخار!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داش 
    براي ديدن تکذيب روزنامه کيهان اينجا کليلک کنيد
    پاسخ

    سلام. چه چيزي را تکذيب کردند؟! موضوع يادداشت بنده چه بود؟! حداقل در هنگام نگارش نقد،‌ کمي هم به اصل محتواي يادداشت توجه فرماييد!
    + داش 
    دکتر يک سوال اساسي براي من پيش آمده چرا جناب حداد که در ائتلاف سه نفره بود نگفت به نفع اين ائتلاف کناره گيري ميکند وبه نفع جريان اصولگرا وگفتمان انقلاب اسلامي کناره گيري کرد شخصا رفتار دکتر قاليباف ودکتر ولايتي را در مناظره نپسنديدم در مجموع تمام کانديداها به غير از غرضي و حداد بر عليه جليلي حرف زدند و قصد تخريب وي را داشتند
    + ما هم هستيم 
    دکتر جليلي فقط در ضمن ما نمدونم چرا تو 8 سال اصلاحات اردکان هيچ پيشرفتي نکرد حالا تابش همه کاره شد!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ

    سلام. ممنون از اظهار نظر
    + كسبه 

    با عرض سلام و احترام خدمت شما برادر قم نشين!

    مسيري که گفتيد اصلا تنگ تر نشده بلکه کمي فراخ تر نيز شده است.

    به اذعان کسبه اطراف زيرگذر اين مسير به بهترين نحو توانسته برخي ماشينهاي عبوري از شهرستان را هدايت کند بدون هيچ تصادف و ترافيک و غيره

    برخي تغييرات در تابلوهاي شهري نيز مربوط به عيد است که کسبه درخواست داشتن براي استفاده اقتصادي از مسافرين عبوري انجام شود که البته بايد زودتر اصلاح شود.

    حضرت شيخ

    معمولا چيزايي که از شهر مي نويسيد با ضعف اطلاعات همراه است. لطفا منطقي تر بنويسيد.

    کسي نمي تواند بي اخلاقانه تابش نور پيشرفت را در اردکان کم نور کند!

    ارادتمند شما

    پاسخ

    سلام. جالبه که چهار خط از عرض خيابان کم شده ولي عرض خيابان بالاي زيرگذر بيشتر شده! از ساير اطلاعات شما ممنون. کور باد چشمي که نتواند پيشرفت را و بانيان اصلي آن را نبيند؛ هر که باشد! در مورد بقيه چيزهايي که از شهر نوشتم کاش در جاي خود نقدهايتان را مطرح مي‌فرموديد. بي‌توفيقي قرين کسي که نتواند انتقاد را تحمل کند. از او بي‌توفيق‌تر، کسي که نتواند تحمل شنيدن پاسخ نقدهايش را داشته باشد. باز هم ممنون.
    + جمشيدبسم الله 
    سلام بر تو اي عالم بزرگوار. تقصير خودته که کم به زادگاه تشريف ميآري!! شما تو قم رحل اقامت افکنديد و کلاستون بالاست دکتر جان. واسه ما که شاهد جون دادن تعداد زيادي از جووناي شهرمون تو جاده ي قديمي بوديم اين زير گذر يه نعمته. ببخشيد اگه چند دقيقه اي توي ترافيک موندي!! واسه همين بود که گفتم درس رو بزار کنار و بيا تو شوراي شهر. همين روزها رو من مي ديدم. درس يعني چي حاجي. اون که پيغمبر خدا بود افتخارش اين بود که بيسواد و اميه. چه برسه به من وشما!!! در ثاني، گر تو بهتر ميزني بستان بزن!!!!!
    پاسخ

    سلام. ممنون از تذکرات. 1. امي بودن پيامبر به معناي بيسوادي نيست؛ بلکه به معناي استاد نديدن بوده است؛ يعني: نگار مکتب نرفته به عمزه مسأله آموز صد مدرس شد. 2. راستي پس چرا همه تابلوها را طوري جهت داده‌اند که مسافران از عبور از ريزگذر منصرف شوند؟!