• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : رأي به قاليباف
  • نظرات : 1 خصوصي ، 11 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ايران 

    اجرا بر اساس چه گفتماني ؟

    اگر در راه اشتباه باشي هر چه سريعتر بروي از صراط دورتر خواهي شد.

    به نظرم همه اين افراد در اجرا کم و بيش موفق بوده اند ولي ما بايد تيم و گفتمان آنها را نقد کنيم0

    + رضا 
    با سلام خدمت دوستان هيچ اصولگرايي از راي به محمود پشيمان نيست چون گزينه اصلح وي بود مهم حال فعلي افراد است در آن زمان اصلح بود وحالا طبق فرموده رهبر معظم انقلاب با يد کسي را انتخاب کنيم که نقات قوت دولت کنوني را داشته باشد ونقاط ضعف دولت کنوني را نداشته باشد به نظرم اگر تفسير به راي نکرده باشم جليلي به اين شاخص نزديک تر است
    + جمشيدبسم الله 

    بنده به فضل الهي در انتخابات شرکت نمي کنم. اميدوارم که به زودي شاهد يک تحول اساسي در تشکيلات نظام باشيم.

    + احمدي 
    ممنونم که نگران شعور من هستي.
    + رضاپيري اردکاني 
    سلام .من تاقبل ازمناظره روز جمعه قاليباف رافردي کاري ودرقامت رئيس جمهوري مناسب مي دانستم اما با حرکت زشت و احمدي نژاد گونه ايشان درمناظره روزجمعه فهميدم که ايشان ازبعد اخلاق و ادب بدرد رئيس جمهوري نمي خوره ازايشان کاملا متنفرشدم .فعلاً از نظرمن فقط عارف -روحاني يادکترولايتي ..
    اما دکترپورروستائي اميدوارم چنانچه قاليباف رئيس جمهورشد بعدازدوران رياست جمهوري ايشان از راي خودپشيمان نشوند. بماننداصول گرايان که ازراي به محمودشان پشيمانند.
    + محمدي 
    در جواب آقا يا خانم احمدي فقط ميشه گفت شما آزادي که در راي گيري شرکت نکني. در ايران مثل برخي کشورهاي مدعي دموکراسي شرکت نکردن در انتخابات جريمه نقدي ندارد اما با اين کار کسي را تهديد نمي‌کني بلکه به شعور خودت توهين کرده اي.
    + احمدي 
    بنده راي نخواهم داد.
    + منتقد قاليباف و حامي جليلي 

    سلام به دوستان

    بنده در مقايسه آقايان قاليباف و جليلي ،آقاي جليلي را اصلح مي دانم زيرا نوع تبليغات قاليباف وسبک مناظره ايشان و نوع عملکرد ايشان و...نگران کننده است. براي اطلاعات بيشتر متن زير را بدون پيشداوري و به صورت کامل بخوانيد:

    http://www.jebhepaydari.ir/main/index.php?Page=definition&UID=1367898

    + شاکر از مزرعه سيف 
    عليک سلام ، برادر "محمد " : يعني مي فرماييد کاسب ترين فرد در نظام (نعوذ بالله ) رهبري بودند که در اين سالها بارها و بارها در سخنراني هايشان از فتنه گفتند و تببين فرمودند!!!؟؟؟ در ضمن شما که جناب پورروستايي را به سطحي نگري متهم فرموديد ، بفرماييد نگرش عميقانه شما در خصوص انتخاب آقاي روحاني چه بوده است تا هم ايشان و هم ما و هم ديگران ارشاد گرديم و از شما پند بستانيم.
    + محمد 
    با سلام. به آقاي شاکر عارضم که علت آنکه آقاي قاليباف زياد
    در مورد فتنه صحبت نمي کنند.اين است که ايشان جزئ کاسبين فتنه نيستند.فتنه پروري و کسب وکار با آن جزئ وظايف جبهه پايداري است که حياتش وابسته به فتنه و التهاب افريني است.
    واما جناب آقاي پور روستايي ، قضاوت شما در رابطه با اقاي قاليباف با اين ملاک ها کمي سطحي نگري است چرا که نامزد هاي ديگر اگر از آقاي قاليباف سرتر نباشند چيزي هم کم ندارند.علي کل حال بنده فردي را توانا تر از جناب اقاي روحاني در بين اين هشت نفر براي رياست جمهوري نمي دانم.
    + شاکر از مزرعه سيف 
    ضمن سلام ، مواضع قاليباف در قبال فتنه اصلا شفاف نيست ! در مناظره ها و سخنراني هاي اين روزها هم خيلي در قبال فتنه عرض اندامي نمي کند!