• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : ارزش کارستان شوراي نگهبان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضاپيري اردکاني 
    سلام .تازماني که اين ديدگاه واين خط مشي برنظام ومسئولان نظام حاکم باشدتيره روزي وبدبختي در انتظارمردم است.جناب پوروستائي لطفاً افاضات ارباب بزرگتان جناب شريعتمداري -کيهان- را تراوش نکنيدکه ديگرحال ملت ازاينگونه جملات وديدگاهها بهم خورده ومي خورد. انتخابات آزادهم مبارک جنابعالي وشوراي نگهبانتان.
    پاسخ

    سلام. ممنون از اعلام نظرتان.
    + محمد 
    با سلام خواهشا حاج آقا فهم و بينش پايين سياسي خود را با اين
    پست هاي ناشيانه و ساده لوحانه نشان ندهيد.تا مرد سخن نگفته باشد عيب و هنرش نهفته باشد.برگرديد به حوزه هايتان.بدرود
    پاسخ

    سلام. اين هم يک قضاوت است که در جاي خود محترم است. اجازه بفرماييد بنده به تشخيص خودم عمل کنم و شما به تشخيص خودتان. ممنون از نصيحت مشفقانه شما. خوب يا بد، عقيده دارم که همواره نظراتم را صريح بيان کنم؛ از قضاوت ديگران و نظرات آنها بهره مي‌برم، اما به ياد ندارم مرعوب فضاسازي شده باشم. در هر صورت، عيب و هنر را عرضه کردن بهتر از رياکاري است.
    + جمشيد بسم الله 

    مرد باش و در نرو. احمدي حرف خوبي زد. اين همه امريکا از محمود هم بد و بيراه ميگفت پس چرا تو زرد از آب دراومد. خميني جون سر از خاک بردار و ببين چطور شاه اکبرت رو کيسه بوکس کردن!!!!! نامردا ميخان حاجيتو بکشن(به سبک آژانس شيشه اي)
    پاسخ

    سلام. مگه گفتم بد حرفي زده؟ ديدگاه ايشان يک منظر و ديدگاه يادداشت منظري ديگر و قضاوت با خوانندگان و البته شما هم يکي از خوانندگان. ديدگاه شما هم يکي از ديدگاه‌ها.
    + احمدي 
    شما و همفکران شما يک خط کش خيلي ساده و ساده لوحانه داريد اونم اينه: "هر کس آمريکا ازش تعريف کرد بده و هرکس امريکا بدش را گفت خوبه"
    البته سياستمداران آمريکا خيلي بايد ساده لوح باشند که اينجوري ياران داخليشان را لو بدهند.
    اگر از من بيپرسيد صحبت اقاي کري را فقط بايد در اين راستا تعبير کرد که نحوه قضاوت امثال شماها را ميدانند و با اينکار دارد در واقع به ذهنتان خط ميدهد.
    پاسخ

    سلام. داوري درباره اينکه قضاوت ما ساده‌لوحانه است يا قضاوت شما، به عهده خوانندگان!
    + احمدي 
    آمريکا و اسرائيل هشت سال پيش هم از حضور احمدي نژاد اظهار نگراني ميکردند. اما هيچکس مثل احمدي نژاد در مواقع حساس به داد اسرائيل نرسيد. (اسرائيل داشت بر عليهش قطعنامه صادر ميشد که آقاي احمدينژاد خيلي به موقع با يک سخنراني خوراک لازم براي برگرداندن شرايط به نفع اسرائيل را فراهم کرد. در خوشبينانه ترين حالت ميتوان گفت احمدينژاد ناخواسته!؟ اين خدمت را بهشان کرد.)
    در مورد ضربه زدن به نظام هم فکر نکنم هيچکس به اندازه احمد نژاد نتوانست مردم را به نظام و رهبري بدبين کند.

    پاسخ

    پاسخ اين نظر، هماني است که ذيل نظر قبلي شما درج کردم. ممنون از اظهار نظر شما.