• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : لطفا انصراف ندهيد!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    بنده بند قانوني را برايتان اوردم وبقول شما اندک راهي براي توجيه بود. که بنده انرا توضيح دادم/ ضمنا مصرح قانون اين بود که سريرست دانشگاه ميتونه کانديدا بشه
    پاسخ

    سلام. در بند قانوني درگير لفظ رئيس شديد. مفسر مي‌گويد کسي که از اختيارات رياست برخوردار است و از رانت تبليغي آن مي‌تواند بهره‌برداري کند ولو اسماً رئيس نباشد. مسأله خيلي روشن است. نمي‌دانم چه اصراري داريد که سرپرست را مشمول قانون نداديد؛ مخصوصاٌ سرپرست چندين و چند ساله. اصلاً فرق اين سرپرست با رئيس غير از اسمش در چيست؟
    + احمدي 
    سلام . قسمتون راسته نديدينش ولي تلفن رو گراهام بل يه صدسالي ميشه اختراع کرده.
    پاسخ

    سلام اولاً قسم نخوردم چون چيزي نيست که ارزش قسم داشته باشد؛ خواستيد باور کنيد نخواستيد باور نکنيد. تلفني هم يک بار مذاکره داشته‌ايم آن هم درباره مقاله‌اي که براي کنگره ميرصالح نوشتم و تاريخ کنگره اطلاع‌رساني شد. کانالهاي مطمئن‌تري براي اخبار داريم؛ شما خود را براي کشف آن کانالها به زحمت نيندازيد. چون صحت خبر مهم است نه منبع آن.
    + احمدي 
    ضمنا تناقض گويي هم حدي دارد. از يکطرف ميگوييد ايشان گوش بفرمان خوبي هستند از يکطرف ميگوييد تابش ميتوانست تاييدش کند و نکرد!!!!
    پاسخ

    سلام. اگر کمي تأمل مي‌فرموديد تناقض حل مي‌شد جناب اشان با وجود تصريح قانون نمي‌توانست صلاحيت را تأييد کند. اگر اندک راهي براي تأييد صلاحيت بود نه انصرافي در ميان بود و نه رد صلاحيتي.
    + احمدي 
    از رييس معنويتان آقاي ع س بپرسيد داستان جلسات را برايتان بازگو ميکند.
    پاسخ

    سلام. کافر همه را به کيش خود پندارد. حداقل شش ماه است که حتي ايشان را از نزديک نديده‌ام.
    + احمدي 
    دقت فرماييد نوشتم وزارت علوم نه وزير علوم و رريس دانشگاه پيام نور از زير مجموعه وزارت علوم است. خوب جالب است که نفوذ اصولگرايان در دولت اصولگرا کمتر از نفوذ اصلاح طلبان است !!!! اين هم ناشي از بصيرت دوستان اصولگرا است. به هر حال خودکرده را تدبير نيست. به قول اينشتين ميگويد دو بي نهايت به معناي واقعي بينهايت است : 1- عظمت جهان هستي 2- حماقت بشر و ادامه ميدهد البته در مورد اولي کمي شک دارم.

    پاسخ

    سلام. لابد اگر رفتگري در خيابان خوب کار نمي‌کند بايد يقه وزير کشور را گرفت که او زير نظر شهرداري و شهردار زير نظر استانداري و استانداري زيرمجموعه وزارت کشور است؛ همين مدل استدلال را مثلاً درباره مطبوعات دوران اصلاح‌طلبان مي‌پسنديد که همه را به پاي رئيس‌اش بنويسند؟! ثانياٌ شما که به مراکز قدرت احتمالا دسترسي داريد بپرسيد اصرار برخي‌ها براي ماندن ايشان چيست و چرا جلوي معرفي افراد متعددي که با سابقه علمي به مراتب بيشتر و مديريت توانمندتربودند و مديريت منطقه‌اي و ارشد دانشگاه در نظر داشتند، گرفته شده است؟! پاسخ را از شوهاي انتخاباتي مجلس اخير در همان دانشگاه مي‌توانيد بيابيد؛ در حالي که در آموزشکده فني همان کنار گوشش اصلا فضاي چنين کاري فراهم نشد؛ حتي تعدادي دانشجو هم بي‌جهت توبيخ شدند و کلي رئيس محترمش به بي‌کفايتي متهم شد که نتوانسته فضاي مطلوب را براي موج‌سواري آقايان فراهم کند! حرف براي گفتن زياد است؛ اصل يادداشت در فضاي ديگري بود که شما تغيير جهتش داديد. راستي اگر ايشان انصراف نداده بود، اگر رد صلاحيتشان مستند قانوني نداشت با توجه به احتمال بالاي رأي آوردنشان چرا انصراف دادند؟ نظارت بر روند تعيين صلاحيتها که دست خود نماينده مجلس است و شوراي نگهبان ديگر در اين عرصه نقشي ندارد و مي‌توانست ايشان را تأييد صلاحيت کنند؟!
    + احمدي 
    اولا حکم رياست رييس دانشگاه را وزارت علوم دولت معجزه هزاره سوم (همانيکه آقاي مصباح فرمودند دوست عالم اهوازي در خواب ديدند امام زمان او را دعا ميکند) بايد بزند ميتوانيد:1- از رييس جمهور يا وزير علوم 2- از جناب مصباح 3- از جناب امام زمان بپرسيد چرا حکمش زده نشده است؟
    ثانيا روشن بفرماييد مهره گوش به فرمان چه کسي: 1- معجزه هزاره سوم 2- جناب مصباح يزدي 3- امام محترم زمان ؟؟؟

    ثالثا نفرموديد که چرا در مورد سازمانهاي دولتي هم کلمه رييس و هم کلمه سرپرست آمده اما در مورد دانشگاه فقط کلمه رييس آمده؟! استعلام شوراي نگهبان را يک لينکي چيزي ميدهيد ما هم مطلع شويم؟!
    پاسخ

    سلام. حکم سرپرستان و رؤساي واحدهاي پيام نور را رئيس دانشگاه پيام نور مي‌زند و نه وزير علوم! و چون رئيس دانشگاه بايد دکترا و در مرتبه دانشياري باشد و بعضي‌ها اصرار دارند که همين آقا با مدرک فوق ليسانس باشد؛ تا از سلسله مخالفان کسي بر مسند رياست ننشيند! استعلام از شوراي نگهبان را از اعضاي هيأت اجرايي و نظارت که وابسته مستقيم به نماينده محترم مجلس است سؤال فرماييد. اگر غير از اين بود، مطمئن باشيد، گوش فلک کر شده بود. ممنون از اعلام نظر
    امام جمعه اردکان
    روابط عمومي ها در ايجاد تعامل بين مردم و سازمانها نقش محوري دارند

    امام جمعه موقت اردکان:
    کانديداها و مردم به قانون تمکين کنند
    اردکان سراي نيکان
    + جمشيدبسم الله 
    به اين مصباح مشکوکم.آدم سالمي نمي بينمش. خون به دل سيدمحمد خاتمي کرد.به سيد محمد خاتمي هم همين حرف رو گفتم و سيد مثل هميشه فقط لبخند زد . نميدونم به ريش من خنديد يا حرفم رو تصديق کرد؟؟
    پاسخ

    سلام. شايد فرض‌هاي ديگري هم قابل طرح باشد!
    + (ادامه)احمدي 
    توجه کنيد که براي مثلا سازمانهاي دواتي نوشته روسا و سرپرستان اما براي دانشگاهها نوشته روسا. يعني قانونگذار اگر ميخواست که سرپرستان دانشگاه هم از ثبت نام منع باشند بايد مينوشت روسا و يا سرپرستان دانشگاهها.
    اما دوستان همفکر جنابعالي به ايشان اعلام کردند که انصراف دهد.
    اينرا نوشتم تا حداقل بگويم مثال اولتان خلاف واقع است.
    پاسخ

    سلام. طبق استعلام از شوراي نگهبان که طبق قانون، مفسر قوانين است،‌ رئيس دانشگاه يعني کسي که مجمعه اختيارات دانشگاه در دست اوست؛ کلمه "سرپرست" اين اختيارات را سلب نمي‌کند و مشمول ممنوعيت است! راستي اين چه سرپرستي است که هفت هشت سالي است سرپرست است؟! اگر صلاحيت رياست دارد، حکمش را بزنند و اگر ندارد ديگري را مشغول کنند؛ مگر آن که صلاحيت رياست نداشته باشد و در شهر،‌ قحط الرجال باشد يا اينکه مهره گوش به فرمان‌تر بهتري نيافته‌اند؟!!
    + احمدي 
    سلام. در مورد رئيس دانشگاهي که فرموديد بنده اطلاع موثق دارم که ايشان هنوز سرپرست دانشگاه هستند. حالا به متن قانون که در ذيل ميايد توجه کنيد:
    "همچنين به استناد ماده 28 قانون اشخاص زير به واسطه مقام و شغل خود از داوطلب شدن براي شوراهاي اسلامي محرومند مگر آنکه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفاء نموده و به هيچ وجه در پست­هاي زير شاغل نباشند:1- رئيس جمهور و مشاورين و معاونين وي، نمايندگان خبرگان رهبري، وزراء، معاونين و مشاورين آنان، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، اعضاي شوراي نگهبان، رئيس قوه قضائيه و معاونين و مشاورين وي، رئيس ديوان عالي کشور، دادستان کل کشور و معاونين و مشاورين آنان، رئيس ديوان عدالت اداري، رئيس ديوان محاسبات کشور و معاونين وي، دادستان ديوان محاسبات، رئيس سازمان بازرسي کل کشور و معاونين وي، شاغلين نيروهاي مسلح، روساي سازمان­ها و ادارات عقيدتي سياسي نيروهاي مسلح، رئيس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران و معاونين وي، دبير هيأت دولت، روساي دفاتر سران سه قوه، روسا و سرپرستان سازمان­هاي دولتي، روساي دانشگاه­ها (دولتي و غيردولتي)، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي، روساي کل و مديران عامل بانک­ها، رئيس جمعيت هلال احمر و معاونين وي، رئيس بنياد مستضعفان و جانبازان، سرپرست بنياد شهيد، سرپرست بيناد مسکن، سرپرست کميته امداد امام(ره)، روساي سازمان­ها، مديران عامل شرکت­هاي دولتي (مانند شرکت مخابرات، دخانيات و...) سرپرست نهضت سواد آموزي، رئيس سازمان نظام پزشکي ايران، مديران کل تشکيلات ستادي وزارتخانه­ها و سازمان­ها و ادارات دولتي و ساير روسا، مديران و سرپرستاني که حوزه مسئوليت آنان به کل کشور تسري دارد جهت عضويت در شوراهاي اسلامي سراسر کشور."
    پاسخ

    سلام. پاسخ در ذيل يادداشت بعدي آمده است.
    + دوستدار شما! 


    سلام برادر!

    بهتر است هميشه وقتي قصد داريد اقدامي را انجام دهيد و حرفي بزنيد حداقل به حرمت لباستان ابتدا موضوع را بررسي کنيد و حرفهايي که نهايتا دروغ و تشويش به ذهن متبادر مي شود نگوييد!

    نماينده محترمي که اتفاقا مورد اعتماد بيش از يک دهه مردم يک شهرستان بزرگ است، در مجلس تذکري را ايراد فرموده مبني بر جلوگيري از اقدامات فراقانوني، و از رئيس جمهور(که هياتهاي اجرايي شهرها زير نظر فرماندارن و بخشداران تشکيل مي شود) و از رئيس مجلس(که مجلس بعنوان ناظزين انتخابات شوراهاست) خواسته تا جلوي اين اقدامات غيرعرفي و غيرقانوني گرفته شود.

    مهمتر اينکه منظور صحبت اين نماينده عزيز و محبوب، کل کشور و بخصوص تهران بوده(همانطور که در متن تذکرشان اسم شهر تهران برده شده و حتما مي دانيد بزرگواراني همچون مسجدجامعي،محسن هاشمي،معصومه ابتکار و . . . ردصلاحيت شده اند که البته فکر نکنم هيچکدام نهسرپرست دانشگاه بوده و نه معتاد و شيره اي و خودکشي کرده !)

    حال حتما متوجه مي شويد که اينجور صحبت کردن و اطلاعات غلط به مخاطب دادن خلاف اخلاق است البته اين اقدام از نظر اخلاقي کمتر از فتوشاپ کاري است!!

    لينک از سايت رسمي اين نماينده بزرگوار:

    http://www.tabesh-ardakan.com/page.asp?PID=02010000&NID=1781

    درست است حضرت حجت الاسلام!

    مويد باشيد

    پاسخ

    سلام. کمي عجله فرموديد. يعني به توصيه‌اي که نوشتيد خودتان عمل نکرديد. به نفراتي که نام برديد کسي زنگ زده و پيشنهاد انصراف داده؟! اگر چنين ادعايي باشد براي بار اول است که مي‌شنوم. ثانياً از کساني که در سايتها و وبلاگ محلي، به پيشنهاد انصراف اعتراض کرده‌اند، مجددا مراجعه کنيد؛ هيچ کدامشان اسامي مشهوري که نام برديد نيستند. همان‌ها که خودشان را شاهد و نمونه‌اي براي پيشنهاد انصراف دانسته بودند. در پايان اين که، خودتان هم عجله فرموديد. شما را به جاي ارجاع به ديگران، به مطالعه مجدد يادداشت ارجاع مي‌دهم؛ همان جا که درباره پيشنهاد انصراف و تحليل آن نوشتم؛ نه درباره مطلق رد صلاحيت‌ها.
    استاد لينک خرابه
    پاسخ

    سلام. لينک درست بود. تست هم شده بود. جهان نيوز خبرش را حذف کرد. (به دليلي؟ نمي‌دانم).