• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : جو زدگي کلاه قرمزي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    البته به نظر من اين برنامه به اسم بچه ها و به کام بزرگسالان است که براي آنها شخصيت هاي نام برده شناخته شده اند و همچنين اين قسمت هاي گفته شده خالي از نکته فني هم نبود....
    و من الله التوفيق

    پاسخ

    سلام. در هر دو بخش با شما موافقم. اما به نظرم، نقص فني‌اش بيشتر از حسن فني‌اش بود.
    + کلم 
    خاک بر سرت حاج آقا که درد دل مردم رو پاک ميکني تو هم از همون قماشي .بايد نسلتون رو منقرض کرد
    پاسخ

    سلام. ممنون از اظهار نظرتان.
    + جمشيدبسم الله 


    سلام وتبريک/ حالا اين همه موضوع ،سال جديدي گير دادي به کلاه قرمزي؟؟ خيلي هم بهتر از سالهاي قبل بود. يه ديالوگ "آقوي همساده" به تموم سريال ها و برنامه هاي نوروزي شرف داشت.خانم افشار هم که خيلي خاطر خواه داره. در ضمن چون جمعيت رو به کهنسالي داره ميره ديگه بيشتر بيننده هاي تلويزيوني رو همين ماها شامل ميشيم که داريم وارد چهل سالگي ميشيم. نمونش خود شما که معلومه خوب به اين برنامه دل دادين هرچند که خوب نقد نکردين!!! نکن اينکارو جناب آقا. حداقل تو اين سال حماسه اقتصادي و سياسي دندون رو جيگر بزار. بچه هاي ما در سنگر ديپلماسي هسته اي توي آلمآتي دارن مظلومانه وبا کمترين امکانات!!! مبارزه مي کنن تا مردم روي رفاه و آسايش رو نبينن، اونوقت شما دهن کجي ميکني و کلاه قرمزي رو وارد اين بازي هاي کثيف سياسي ميکني. در آخر هم اينکه اگه سري به من وتو 1 ميزدي بدک نبود. حداقل چند و چون جنگ نرم رسانه اي رو با گوشت و خون خود حس مي کردي و کلاه قرمزي رو روي چشات ميذاشتي.

    پاسخ

    سلام و تبريک مضاعف متقابل. از اين که در اولين نظر سال نو، با قلم طنزتان باعث سرور شديد ممنونم. از کل فيلم و سريال عيدي يک شماره پايتخت را ديدم (که بر خلاف همه از راه شيراز به بندرعباس رسيدند!!!) و چهار يا پنج قسمت جسته و گريخته از کلاه قرمزي. (ما هم دل داريم و البيته، تعطيلات!) و اگر مثل برخي ديگر از برنامه‌ها بود که حتي درباره‌اش چيزي نمي‌نوشتم. چون ارزش ديدن داشت به نظرم ارزش نقد هم داشت. حالا اگر شما موافق نکته‌اي که در نقد امده نيستيد، سحن ديگري است. ممنون از حضور و اعلام نظر.