• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : اهل مطالعه بخوانند
  • نظرات : 2 خصوصي ، 8 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + جمشيد بسم الله 

    سريع بگو ببينم که چرا جواب کامنتهاي ما رو نميدي؟؟ اينه معناي اخلاق گرايي؟؟ اينه ماحصل حضور در کلاس هاي اساتيد علم اخلاق؟؟ بلن ميشم ميرم قم پيش اون بزرگ حوزه شکايتتو ميکنم.

    نبين هيکلم گنده، ولي دل کوچيکي دارم.دل يه بچه يتيم 35 ساله رو شکستي!! کار خوبي نمي کني!!

    پاسخ

    سلام. چندي است فرصت نشد به کامنت‌ها پاسخي يا حاشيه‌اي اضافه کنم. شما به بزرگواري‌تان ببخشيد.
    + ...جمشيد بس 
    خوب بچه حزب اللهي نماز شب خون مومن با بصيرت / نامه ي دکتر سروش رو هم ميذاشتي تا ببينيم حرف اون چي بوده؟؟
    لا اله ال الله از دست شما يا اخينا !!!
    پاسخ

    سلام. با توجه به تخصص و مهارت شما، با جستجويي ساده در فضاي اينترنت قابل دستيابي است.
    سلام عليکم

    نام وبلاگ شما با کمال افتخار
    در ليست لينک هاي سيب خيال
    قرار داده شد
    موفق باشيد
    پاسخ

    سلام. ممنونم.
    + رضاپيري اردکاني 
    باسلام درتکميل سخنان آقاي احمدي گفتني است تقلب درزمان انتخاباتي که اصلاح طلبان برگزارکننده آن بودندامري تقريبامحال وناشدني بوده چراکه مجريان همه اصلاح طلب وناظران وبازرسان همه اصول گرا وازجناح راست که مثل عقابي تيزبين برفرايندانتخابات نظارت مي کردند. اما درزمان اصول گرايان چون هم مجري هم ناظر وهم بازرس همه اصول گراهستند امکان تقلب وتخلف و.. شدني وامري طبيعي است .درچنين فرايندي است که حتي دوتن ازاعضاي شوراي نگهبان صريحاً ازکانديدايي حمايت مي کنند وجشنواره اي ازتخلفات چون توزيع تراول وسيب زميني وسهام عدالت و..اتفاق مي افتد.غيرازاينست آقاي دکتر؟
    پاسخ

    سلام. اميدوارم موضوع اصلي يادداشت را گرفته باشيد و 1رداختن شما به حاشيه براي سرگرم کردن ديگران باشد! ممنون از نکات شما.
    + احمدي 
    بله! بازشماري هم جزء مکانيزم است، اما سوال من اينست که اگر يکبار پاي صندوق بوده باشيد ميدانيد که هنگام راي گيري و بازشماري نمايندگان شوراي نگهبان هم حاضرند. بازشماري کل آراي يک شهر يعني همه آنها مشکل داشته اند؟ مگر اينکه دست شوراي نگهبان با هيئت اجرايي توي يک کاسه باشد. و همه ناظران هنگام شمارش همزمان اشتباه کرده باشند!!!
    پاسخ

    سلام. در يادداشت جناب پيري نکته‌اي نوشتم که همان را در حاشيه نظر شما مناسب مي‌دانم.
    + احمدي (اين هم از برخورد قوه قض 
    عباس سليمي نمين، فعال سياسي اصولگرا: برخورد‌ قضات با نويسندگان مشمئزکننده است / گاهي تو دلم مي‌گويم خدا آقاي خاتمي را خير بدهد
    ----------------------------------------

    عباس سليمي‌نمين? تحليلگر سياسي اصولگرا و رئيس مرکز مطالعات و تدوين تاريخ معاصر ايران گفته است بعضي برخوردهاي قوه قضائيه با نويسندگان «مشمئزکننده» است و برخي قضات فکر مي‌کنند «خدايگان» هستند.

    آقاي سليمي‌نمين اين اظهارات را در گفتگو با وب‌سايت «تسنيم» انجام داده و به نظر مي‌سد منظور وي نويسندگان روزنامه‌ها? مجلات و همينطور فضاي مجازي است.

    وي افزوده است: «وقتي پنج دفعه، شش دفعه براي يک فرد پرونده درست کنند و او را ببرند و بياورند و بعضاً در قوه‌قضائيه برخوردهاي مشمئز کننده داشته باشند، اعصاب آدم به هم مي‌ريزد چون آدمي را آنجا گذاشتند که فکر مي‌کند خدايگان آنجاست؛ آقاي قاضي شما ديگه خدا نيستي که از موضع تبخ‌تر برخورد مي‌کنيد.»

    سليمي‌نمين اظهار کرده است: ‌ «اصلاً نگاه نمي‌کنند کسي که در برابرشان قرار گرفته است، مجرم است يا منتقد؟ فکر مي‌کنند هرکسي که آمد دادگاه حتماً جرمي انجام داده است.»

    در گذشته قانون مطبوعات نويسنده را مورد سوال قرار نمي‌داد و مدير مسئول روزنامه پاسخگوي همه مطالبي که در رسانه چاپ مي‌شد، بود.

    به گفته سليمي‌نمين «متاسفانه اغراض سياسي موجب شد که نويسنده را هم وارد مسائل کرديم بدون اينکه نويسنده از دادگاه و هيات منصفه برخوردار باشد.»

    اين فعال سياسي محافظه‌کار با انتقاد از نبود حمايت از نويسندگان روزنامه‌ها گفته است: ‌ «الان ما از نويسنده‌هايمان چه حمايتي را متصور هستيم؟ نه هيات منصفه برايشان داريم و نه وکيلي در اختيارشان مي‌گذارند.»

    وي همچنين گفته است: ‌«گاهي تو دلم مي‌گويم خدا خير بدهد آقاي خاتمي را چون با همه انتقاداتي که به ايشان داشتم و دارم، اين هيات منصفه را ايشان در قانون مطبوعات آورد.»

    بدنبال انتقاد شماري از فعالان محافظه‌کار در فضاي مجازي و رسانه‌ها از قوه قضائيه و ديگر نهادهاي نظام? شماري از آن‌ها احضار و بازداشت شده‌اند.

    دامنه اين برخورد‌ها آن قدر شديد بوده است که فعالان محافظه‌کار دست‌کم در فرندفيد و گوگل پلاس مدت‌هاست از نوشتن مطالب انتقادي خودداري مي‌کنند.

    + شاكري 

    احسنت بر جناب آقاي احمدي تحليلتان خواندني بود.

    معلوم است که انتخابات در ايران هم گاهي اوقات بعله!!

    پاسخ

    سلام آقاي جمشيد بسم الله! در حاشيه نظر آقاي احمدي نکته‌اي در پاسخ نوشتم. بخوانيد لطفاً.
    + احمدي 
    1- با فرض صحت ادعاهاي دکتر حداد عادل، بايد گفت حالا طعم نوشته هاي تلخ و گزنده و بدون مدرک حسين شريعتمداري برايتان کمي روشن شده همو که هر روزه در روزنامه رسمي خودش زهر در قلمش ميريزد و به جان مخاطبش تزريق ميکند.
    2- با توجه به بند مربوط به انتخابات، جناب حداد عادل قبول دارند که در انتخابات جمهوري اسلامي امکان تقلب وجود دارد؟ چون تا آنجا که يادم مي آيد پس از انتخابات 88 ايشان و دوستانشان صريحا مي گفتند که مکانيزم هيئت هاي اجرايي و نظارت در انتخابات جوري طراحي شده که اگر هم بخواهند نمي شود تقلب کرد!!! و حتي کار را به جايي رساندند که گفتند اين کارها تهمت به افراد خدومي است که سي و دو انتخابات مختلف را بدون هيچ مشکلي برگزار کردند. الان بنده برام سوال ايججاد شده که اگر اصلاح طلبان افراطي در مجلس ششم تقلب کردند و توانستند چطور اصولگرايان افراطي دور و بر احمدي نژاد نتوانند؟؟؟
    پاسخ

    سلام. فرق اين انتخابات با آن انتخابات آن است که در ادامه سيستم انتخابات، آن دوره، اصولگرايان اصرار بر بازشماري داشتند که کار به اينجا رسيد و اين دوره، برخي ديگر، اصل بازشماري را قبول نداشتند و بازشماري نشده، درخواست ابطال داشتند. البته قبول داريد که بازشماري هم جزء مکانيزم است؟!