• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : بيچاره رايتل!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 3 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    حقيقت اينست که مسئولين طبق قوانين مصوب مراحل و مجوزها را طي ماکنند اما عموما افراديکه بعد از تبليغات تلويزيوني اظهار نظر ميکنند بهصورت غيرقانوني (فراقانوني) اظهار نظر ميفرمايند و البته از آنجا که از قدرت کافي هم برخوردارند حرفشان پيش ميرود. نمونه اش فيلمهاي سينمايي که توسط انصار حزب ا... به پايين کشيده شد. تمامي مراحل مميزي و اخذ مجوز را گذرانده بودند اما دوستان حزب ا... به راحتي با انجام چند تجمع خودجوش (که برايشان هيچ پيامد قضايي و امنيتي هم نداشته و ندارد و اين هم از عجايب اين مملکت است و البته ميتواند نمونه ديگري از عملکرد جانبدارانه قوه قضاييه و به خصوص مدعي العموم تلقي شود.) جلوي اکران آنها را گرفتند. (اين عمل مسبوق به سابقه در ديگر زمينه ها نظير کنسرت اساتيد بزرگ موسيقي کشور در مراکز استانها، تئاترها و ... هم مي باشد.)
    پاسخ

    سلام. اين هم يک معضلي است؛ عده‌اي به وظايف قانوني خود عمل نمي‌کنند. برخي ديگر به آنچه تشخيص مي‌دهند عمل مي‌کنند.
    + جمشيد بسم الله 

    نمدونم صلاح خدا چچيه. کاش توي يه کشور اروپايي به دنيا آمده بوديم.

    زندگي در ايران و يک محيط مذهبي واقعن زجرآوره. حاج آقا شما بگو ما چه کنيم. دستت هم که نميذاري ببوسيم!!!! تکليف چيه؟؟

    ما هذا التکليف؟؟

    پاسخ

    سلام. جواب شما را قرآن داده است که فرمود: بل يريد الانسان ليفجر أمامه سوره قيامت / آيه 5)
    + آغمن کر 
    سلام .دومين دستگاه سي تي اسکن که براي اردکان وارد گمرک شده .به بيمارستان خاتم الانبياء تهران انتقال ونصب شد وبار ديگر ميرمحمدي ميبدي توانست به سلامتي مردم اردکان ضربه جانانه اي وارد کند.دکتر پور هاشمي فسيل شده وبله قربان گوي نيز اعتراضي نکرد.شما هم الحمدا... با بصيرتيد وساکت وبيمارستانهاي قم هم که از براي آيت ا... ها فوق مجهز.
    پاسخ

    سلام. از آنچه نوشتيد خبر ندارم؛ اما قم با جمعيت ميليوني (بيش از دو برابر جمعيت کل استان يزد) و کلي زائر، قطعاً نصف تختهاي بيمارستاني شهر يزد و نصف امکانات آن را ندارد. اين را با اطلاع کامل عرض مي‌کنم. اگر بقيه اطلاعات نوشته شده شما هم به اين منوال باشد، تکليف خواننده معلوم است!