• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : شعبان بي مخهاي جديد
  • نظرات : 2 خصوصي ، 7 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضا 


    پيشواي بزرگوار ما امام علي عليه السلام ياران خود را از ناسزا گويي به معاويه و يارانش که در برابر امام علي دست به اسلحه برده بودند، بر حذر مي داشت و به آنان مي گفت: اني اکره لکم ان تکونوا سبابين
    براي من ناخوشايند است که شما ناسزا بگوييد…اين ناسراگويي و پرخاش و خشونت شتري ست که هر روز و ماه و وفصل بر در خانه کسي مي خوابد. روز 22 بهمن نوبت رييس مجلس رسيد.ا!

    "دکتر مهاجراني"

    پاسخ

    سلام. چه خوب فرمود امام علي عليه السلام. چه خوب پيرواني مي‌بوديم اگر به همه سخنان حضرت عمل مي‌کرديم، نه اين که گزينشي! هر چه خوش آيد در بوق و کرنا کنيم و بقيه را بايکوت نماييم. اي کاش!
    + احمدي 
    حتي ممنوع الخروج هم نشده يا .... اين همون قوه قضاييه اي است که شما توقع داريد عدالت را اجرا کند:
    http://www.khabaronline.ir/detail/276578/society/judiciary
    + احمدي 
    اگر در محاکمه شريعتمداري معامله اي که با اصلاح طلبان متهم و نه مجرم در دادگاه کردند شده باشد، تکليف معلومست. نميدانم چرا با اينکه دم خروس تبعيض قوه قضاييه اينجور بيرون زده اينگونه تجاهل ميکنيد؟! (نمونه ديگر تبعيض برخورد با کاريکاتور هادي حيدري در روزنامه شرق در مقابل کاريکاتور زليخا شو (حضرت يوسف در سالن فشن شو) در کيهان فرهنگي بود.)) و ....
    پاسخ

    سلام. دادگاه مطبوعات، هيأت منصفه‌اي دارد که غالباً مطبوعاتي‌اند و آنها کار کارشناسي تشخيص مصداق را دارند. خوب است درباره شيوه انتخاب اين اعضا هم مطالعه کنيد تا در نتيجه همه را به جهت‌گيري خاص سياسي متهم نفرماييد.
    + احمدي 
    يک معدل بگيريد ببينيد که کارنامه کدوم طرف سياهتره. البته ما که هنوز چهره جناب ده نمکي و حاج حسين آقا به صورت باتوم به دست يادمونه. کسايي که سالهاست در حصن آهنين هستن و البته تصاويرشون هم موجوده و اگر اراده اي بود ميشد باهاشون برخورد بشه اما متاسفانه اراده اي که نيست هيچ تشويق هم ميشن.
    لينک عصر ايران که گذاشتم يه تاريخچه از اين اعمال گذاشته ميتونيد اون رو هم مطالعه بفرماييد
    پاسخ

    سلام. همچنان معتقدم قضاوت شما از يک نگاه اصلاح‌طلبانه است. ممکن است کسي با نگاه اصولگرايانه ادعايي دقيقاٌ بر عکس شما داشته باشد. راستي شکايت از روزنامه‌نگاران اصولگرا در دوران اصلاحات که خيلي زياد بود. آقاي شريعتمداري کيهان که هر روز دادسرا بود؛ چرا محکوم نشد؟ مطمئنم اگر حرفي بود که سندي و مدرکي داشت، حتماٌ به دادگاه مي‌کشاندند! مطالعه تاريخ براي هر دو طرف سودمند است برادر عزيز.
    + ميثم 
    اي کاش جمله صريح حضرت آقا در جملات شما پر قباي جناب لاريجاني را هم مي گرفت. ما که گشتيم نديديم.
    پاسخ

    سلام. آقاي لاريجاني هر چه باشد، اغتشاش در سخنراني 22 بهمن درست بود؟
    + احمدي 
    لينک زير قابل تامل است:
    http://www.asriran.com/fa/news/256865/%D9%85%D9%88%D8%A8%D9%88%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D9%88%D9%82%D9%81-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF
    + احمدي 
    اين رفتارها سال هاست که بر عليه سخنراني هاي اصلاح طلبان انجام ميشده است و جالبه که همان موقع هشدار ميداديم که آقايان اصولگرا در مقابل اين بداخلاقيها سکوت نکنيد!!! زيرا روزي دامن خودتان را هم ميگيرد و اکنون بعد از گذشت 12-13 سال اينطور شده و شما بعد از اين همه سال تازه به فکر افتاديد محکوم کنيد!
    بله ديگه به قول خودتون بائکم تجر و بائنا لا تجر؟!
    پاسخ

    سلام. مگر بر عليه اصولگرايان در هنگام قدرت اصلاح‌طلبان چنين رفتاري نشد؟ مگر همين الان در جاهايي که اصلاح‌طلبان ذي‌نفوذند نمي‌شود؛ البته اصل اجازه سخنراني را نمي‌دهند؛ چه رسد به اين که عده‌اي بخواهند تعطيلش کنند!