• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : احسنت به اين زيرکي
  • نظرات : 2 خصوصي ، 2 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ارش کوشکنويي 

    درودبرجان هاي ازاد

    يکي از هم لباسيهاي شما(دکتر رهدار)در مصاحبه با همشهري ماه مي گويد:"در زمان دولت اقاي خاتمي درست است ما کفن پوشيديم اتفاقاممکن است گاهي در موارد خرد هم کفن پوشيده باشيم مواردي که وقتي اکنون با موارد ومشکلات کنوني دولت اقاي احمدي نژاد مقايسه مي کنيم مي بينيم خيلي هم خرد بوده اما کفن پوشيديم اين کفن پوشيدن هاي ما همه اش بهانه بود اصل قضيه اين بود که دولت اقاي خاتمي مورد تاييد ما نبود لذا دنبال بهانه بوديم اگر کوچکترين خطايي هم مي ديديم که خبط خردي هم بود به بهانه ان به ميدان مي امديم".

    پس نتيجه مي گيريم دموکراسي در کشور ما بايدتاييديه از شاگردان مصباح وطلاب بگيرد......... وهمچنين ديدگاهش درمورد کفن پوشيدن طلاب زمان اقاي خاتمي چه جالب و واقعي مي باشد.اين در حاليست که جنابعالي چه سفسطه ها ومغلطه هايي به هم نبافتيددر مورد کفن پوشيدن طلاب؟؟؟!!!!!!!!!


    پاسخ

    سلام. اشتباه آقاي رهدار را خودش بايد جواب بدهد؛ همچنان که اشتباه هر کسي را مرتکب آن بايد پاسخ دهد. بنده چه سفسفطه‌اي بافتم؟! راستي ربطش با مطلب وبلاگ چه بود. استفاده از فضاي آزادي وبلاگ ما اشکالي ندارد؛ اما مي‌توانيد اين پيام را در وبلاگ خودتان براي مخاطبانتان بگذاريد. اگر براي هدايت شخص بنده هم مي‌نويسيد مي‌توانيد خصوصي بنويسيد.
    + صدرا 
    خدا به ما هم چنين زيرکي و اخلاصي عنايت بفرمايد.
    پاسخ

    سلام. ان شاء الله