• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : بازگشت مرتضوي از پنجره
  • نظرات : 1 خصوصي ، 9 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمدي 
    هيچکس بي عيب نيست مهم نحوه مواجهه با انتقادات است.
    پاسخ

    سلام. همين طور است.
    + احمدي 
    درست نيست که نقدهاي منصفانه را به حساب اين بگذاريد که يک اصلاح طلب آنرا بيان کرده اولا به قول خودتان به ما قال نگاه کنيد نه به من قال دوما بر فرض قبول! نامه 50 اقتصا ددان چند سال پيش يادتان هست؟ در بين انها توکلي و مومني اصولگرا تا اساتيد بيطرف دانشگاهي وجود دارند. از لحاظ فرهنگي هم هميشه داد اصولگراها بلندتر از اصلاح طلبان بوده. از لحاظ بين المللي هم که چه ما بگوييم چه نگوييم انزواي سياسيون ما (نه به خاطر تحريم بلکه به خاطر کج سليقگي دستگاه ديپلماسي ) مشخص و واضح است. اگر هم دستي در بازار کسب و کار داشته باشيد اوضاع داخلي بازار دستتان مي آيد. با همه اينها کاش به قول عزيزي حالا که اينهمه هزينه داده ايم يک چيزي در وجود خودمان بود که بهش افتخار کنيم و آن معنويت سابق است. متاسفانه اخلاق را هم واگذار کرده ايم دروغگويي و دور زدن قانون و وعده سرخرمن دادن در بين خاص و عام رواج پيدا کرده. به قول رهبري "نهضت چاپلوسي" و ريا هم که الا ماشاأ ا...
    بازهم ميتوانيد بگوييد اينها را يک اصلاح طلب نوشته، چه اصلاح طلب چه غير آن اين واقعيتي است که اگر خود حکومت نخواهد باورش کند مردم به او مي باورانند. (داستان نواره ارتشبد ازهاري رو که يادتونه؟!)
    پاسخ

    سلام. كار خوبي است كه نقدهاي موردي بيان شود؛ نه اين كه كلي گويي كنيم؛ موارد خوبي بيان فرموديد اما در مقابل دست طرف مخالف هم از اين جور چيزها كم نيست. موفق باشيد.
    + جمشيد بسم الله 

    سلام پاسخ دکتر مهاجراني به عسگر اولادي را در قسمت "تماس با من" وبلاگتان گذاشتم. خالي از لطف نيست خواندنش
    با سلام. حاج اقا يک توجيه براي هزار اشتباه ميشه هزار ويک اشتباه.
    اين همان مرضي است که اصولگرايان به آن مبتلا شده اند .فقط بلدند توجيه کنند .جريان انحرافي بدترين توجهي است که اصولگرايان براي خود ساخته اند.در ضمن هيچگاه سعي نکنيد که دولت اصلاحات را با اين دولت مقايسه کنيد که قياسي مع الفارق است چراکه(دولت فعلي در طول 6 سال فعاليت خود معادل نيم قرن درآمد نفتي در اختيار داشته است؛ اما کارکرد اقتصادي اين دولت چگونه بود؟ در يک جمله مي توانم بگويم که اين دولت با هيچ دولتي در بعد ازانقلاب قابل مقايسه نيست، اين دولت از نظر صداقت، توانايي و در رفتار و اقتصاد و حفظ بيت المال و در حوزه آموزش،رعايت حقوق شهروندي اين قياس ها مع الفارق بوده و نمي توان اين دولت را با هيچ دولتي مقايسه کرد.)
    مويد باشيد.

    پاسخ

    سلام. اين يک قضاوت است به عنوان قضاوت اصلاح‌طلب درباره دولت اصولگرا. بدتر از اين قضاوت را اصولگرايان درباره دولت اصلاح‌طلب دارند. اين که قياس مع الفارق است،‌بايد توسط کسي ادعا شود که به هيچ جناحي دلبستگي ندارد. ممنون
    + جمشيد بسم الله 

    با سلام، حاجي اوضاع وخيمه. به دليل اصرار دوستان مجبور شدم برگردم و به روشنگري هام ادامه بدم. شما هم شرايط را در نظر داشته باش. نکنه دل دشمن از ماها شاد بشه. ا((نجمن طرفداران اصلاح طلبان اصول گرا))

    پاسخ

    سلام. چشم. حتماً.
    + طالعي 


    حناب حاج آقا سلام/ به نظرم حق با آقاي احمدي ست.

    پاسخ

    سلام. به قضاوت شما احترام مي‌گذارم؛ هر چند ممکن است با شما موافق نباشم.
    + احمدي 
    بله انصاف چيز خوبيست. قضاوت نوشته ها با ديگر خوانندگان وبلاگ.
    پاسخ

    سلام. موافقم.
    + احمدي 
    وقتي که ايشون عزيز دل همه ارگانهاي نظامي، امنيتي و سياسي و محافل ريز و درشت اصولگرايي بودند، و زمانيکه رهبري خودش رو براي ايشون هزينه کرد بايد به فکر اين روزها هم ميبودن. همه تخم مرغهاي آبروي اصولگرايي و رهبري رو در سبد او گذاشتند و حالا او سبد رو برده بالاي سرش و هر کاري ميخواد ميکنه و کسي هم نميتونه هيچي بهش بگه چون آدميه که ازش مياد سبد رو بزنه زمين و همه رو بشکنه حتي به قيمت قرباني شدن خودش.
    راستي يه رييس جمهور چقدر بايد در همه ابعاد خرابکاري بکنه تا حداقل مورد سوال مجلس واقع بشه؟ (ما که مونديم از ايشون حتي نميشه سوال کرد حالا استيضاح رو چه موقع و راي عدم کفايت رو چه موقع ميشه استفاده کرد؟ يعني رييس جمهور بعدي هم ميدونه که هر غلطي بکنه نميتونن ازش سوال بپرسن چه برسه به استيضاح!!! )
    پاسخ

    سلام. مگر دولت اصلاحات مورد تأييد رهبري نبودند؟! همان قضاوتي که شما اکنون درباره اين دولت داريد،‌به همان شدت و بلکه بيشتر، اصولگرايان به دولت قبلي داشتند. به همان اندازه که شما دولت فعلي را ناموفق مي‌دانيد، اصولگرايان،‌دولت قبلي را ناموفق مي‌دانند. رهبري به عنوان شخص اول مملکت همواره از دولتها حمايتها کرده‌اند و اگر غير اين باشد مگر دولتي مي‌تواند به کارش ادامه دهد؟! باز هم عرض مي‌کنم انصاف چيز خوبي است. البته شخصا به آقاي احمدي‌نژاد انتقادات زيادي دارم. در مرحله اول دور اول و در دور دوم هم به ايشان رأي ندادم؛ اما بايد در هر صورت انصاف داشت؛چه اصلاح‌طلب باشيم چه اصولگرا و چه در دسته اين بازيها قرار نداشته باشيم. يادداشت ديگر شما چون به متن وبلاگ ارتباطي نداشت، خصوصي شد؛ البته خواندم و با نظر يادداشت موافقم. ممنون
    + حسين شاكر 
    سلام متاسفانه خيلي هم بي مزه و مسخره هست
    پاسخ

    سلام. واقعاً.