• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : آيا جان انسانها، فقط گاهي محترم است؟
  • نظرات : 1 خصوصي ، 9 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + جواد 
    سلام. جالب بود.
    پاسخ

    سلام. ممنونم
    سلام.
    اصلا قصد حمايت ندارم ولي حضرت شيخ؛ کمي بي انصاف بوديد!
    يادتان رفته رييس جمهور وقت که خود اصلاح طلب بود؛ تنها سه روز بعد براي بازديد به اين مناطق خطرناک سفر کرد؟! و حتي جلسه ي شوراي اداري در بم تشکيل داد؟!
    پس اين حرف شما که روزنامه هاي اصلاح طلب به اين مطلب کم پرداخته اند؛ کمي متانقض است!
    بله! امکان دارد! بخاطر اينکه منابع شما محدود است و شايد يک يا چند روزنامه آن زمان را بيشتر نديده ايد! (اگر به ياد داشته باشيد بيشترين عناون روزنامه در زمان دولت اصلاحات بود!)
    موفق و مويد حضرت شيخ!
    پاسخ

    سلام. ممنون از تذکر شما. بنده به رئيس جمهور وقت انتقاد نکردم. انتقادم به جريان مطبوعات اصلاح‌طلب بود؛ اغلب آنها را هم ديدم. اخبار بم بود؛ اما اکثر قريب به اتفاق تيترها و همه تيترهاي اصلي درباره مباحث سياسي بود، نه بم با اين همه بزرگي ابعاد فاجعه‌اش.
    + ارش 

    بادرود

    عزيز فرافکني نکنيدبحث حقير اين که در هفت سال گذشته در مقابل گنده کاريهاي دولتهاي نهم ودهم هيچ موقع هم لباسيهاي شما کفن پوشان وارد خيابانها نشده وفرياد واسلاما سر نداده اند حلا شما بحث را تعميم بده به چيز ديگري. جنابعالي يک نمونه ذکر کنيد که در مقابل اهانت دولتمردان به مقدسات مردم هم نحله هاي شما کفن پوشان حوزه هاي علميه را تعطيل کرده باشند ....

    پاسخ

    سلام. موضوع را عوض نکنيد. بنده عرض کردم که شما نمونه توهين به اسلام و پيامبر اکرم بياوريد که واکنشي از سوي حوزه در پي نداشته باشد. اما شما از من مي‌خواهيد واکنش را نشان دهم. پس معلوم مي‌شود شما موردي سراغ نداشتيد که ذکر کنيد؛به عنوان نتيجه بر همين تأکيد مي‌کنم که در اين هشت سال با همه خبط و خطاهايي که داشت، مشابه توهين‌هايي که در دولت اصلاحات به دين و مقدسات شد، مطلقاً نداشتيم؛ آن هم توهيني که مقامات دولتي بر آن اصرار داشته باشند؛ چند موردي هم که بوده با تذکر حوزه بلافاصله جمع شده نه اينکه اصرار داشته باشند و مخالفان را به کج‌فهمي و مخالفت با آزادي بيان متهم کنند. اگر نظري غير از اين داريد، منتظر شمردن نمونه‌ها هستم.
    + احمدي 
    آقايان دعوا نکنيد بنده که هيچ دولتي در جمهوري اسلامي نميشناسم که از خود لياقت داشته باشد. چه در دوره اصلاحات چه اصولگرايان روز به روز وضع فرهنگ و اقتصاد اين مملکت عقبگرد کرده است. حالا در زماني شيب اين سقوط بيشتر است و در زماني کمتر.
    ما ميگيم . . . نميخوايم* پالون خر عوض ميشه
    پاسخ

    سلام. با نظر شما موافق نيستم؛‌ اما شما هم در اظهار نظر آزاديد.
    + ارش 

    بادرود

    يادم در دوران اصلاحات يک نشريه دانشجويي در تيراژ 100نسخه در مورد حضرت مهدي مطلبي نگاشته بود که تمامي حوزه هاي علميه سراسر کشور در اعتراض به ان کفن پوشان وارد خيابانها شدند مقايسه کنيد با گنده کاريهاي دولتهاي نهم ودهم در تمامي زمينه ها....چند دفعه هم لباسيهاي شما کفن پوشان فرياد وااسلاما سر دادند.اينه سياست عين ديانت.

    پاسخ

    سلام برادر عزيز! قرار بود مواردي که اولاً اهانت به اسلام يا پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله يا اهل بيت عليهم السلام بوده و ثانياً واکنش حوزه‌ها را در پي نداشته، نام ببريد. با کلي‌گويي در بحث به جايي نمي‌رسيم. ممنون. منتظرم.
    + ارش 

    سلام

    نمونه بارز ان توهين به پيامبراسلام در سئوالات اموزش وپرورش در سال 85 يا برپايي رقص در حضور معاون وقت رئيس جمهور يا استقبال از قران با دف.............

    پاسخ

    سلام. در هر دو موضوع، حوزه‌هاي علميه مخصوصاً چند تن از مراجع تقليد واکنش تندي داشتند و وزير و ساير مسئولان دولتي براي توجيه قضيه (و احتمالاً عذرخواهي) عازم قم شدند. درخواستم موردي بود که واکنش حوزه‌ها را در پي نداشته باشد.
    اري فراموش نمي کنم که در ان دوران با کوچکترين حرکتي از دولت اصلاحات فرياد واسلاماي شما گوش فلک را کر کرده بود و هميشه خيابانها محل جولان کفن پوشان بود.......براستي حاکميت يکدست فعلي توانسته دغدغه هاي شما را برطرف نمايد؟ در اين 7سال چه توهين هايي به اسلام وپيامبر و انسانيت در اين مرزو بوم نشد چرا در اين چند سال خبري از فرياد وااسلاماي شما وکفن پوش شدن شماها نيست؟
    پاسخ

    سلام. نمونه‌اي از توهين‌هايي که فرموديد به اسلام و پيامبر صلي الله عليه و آله شده و اعتراض حوزه علميه قم را در پي نداشته است، لطفاً اعلام فرماييد.
    با سلام
    متاسفانه برخي سعي مي كنند تا از آب گل آلود ماهي بگيرند اگر نگوييم در گل آلود تر كردن آن نقش دارند
    همان كساني كه دائما از سياسي بازي و ... گلايه مي كنند اما متاسفانه نوبت عمل كه مي رسد خودشان بيشترين نقش را در سياسي كاري هاي واهي و بيهوده و بزرگنمايي هاي جعلي و كوچك نمايي هاي عمدي دارند
    ان شالله خداوند به همه را به راست هدايت كند
    پاسخ

    سلام. ان شاء الله
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ شنبه 2 دي 91 نوشته (فقط گاهي اوقات) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام. ممنونم