• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : ارزبري نخود فرنگي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حيدر 
    مطالبات مردم؟
    آقا بي زحمت شوخي نفرماييد.
    پاسخ

    سلام. چشم!
    + جواب به حيدر 
    شمام که همون حرف ما رو تاييد کرديد. سازمان مجاهدين و تحکيم به اين نتيجه رسيدن که خاتمي قاطعيت لازم رو براي پيگيري مطالبات مردم نداره. الان هم معلوم شده که درست ميگفتن.
    پاسخ

    سلام. لطفا مطالبات مردم را با مطالبات سياسيون افراطي يکسان فرض نکنيد. اگر مطالبات يکسان بود، کانديداي افراطيون (جناب آقاي معين) با اين همه تبليغات و شانتاژ رسانه‌اي در آن وضعيت از تعداد آراي مردم قرار نمي‌گرفت. اتفاقا همين سازمان مجاهدين و امثال دفتر تحکيم وحدت از کساني بودند که بيشترين دلزدگي را از دولت سابق در بين مردم ايجاد کردند.
    + جواب به حيدر 
    يعني يا شما روزنامه هاي اون موقع رو نميخوندي و همينجوري ميپروني يا نميدوني نقد يعني چه.
    براي نمونه خدمتت بگم بعد از انتقادات طيف وسيعي از اصلاح طلبان در مورد عدم پيگيري مطالبات و حقوق مردم، طرح عبور از خاتمي مطرح شد ....
    پاسخ

    سلام. تا آنجايي که به ياد دارم، طرح عبور از خاتمي وقتي مطرح شد که جناب خاتي در مقابل زياده‌خواهي‌ها و تندروي‌هاي افراطيون اصلاح طلب، مقاومت کرد و کوتاه نيامد. مخصوصاً در مقابل تندروي سازمان منحل مجاهدين و جنبش افراطي دانشجويي دفتر تحکيم وحدت. لينکهاي زير را ببينيد. http://www.asriran.com/fa/pages/?cid=55285 http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8706110862 http://www.sharifnews.ir/?22339
    + حيدر 
    نگاه از زاويه اي ديگر...
    برام جالب بود!
    اصولگرايي يعني همين. يعني تعصب نداشتن. دوستان اصلاح طلب هيچ وقت حاضر شدند اينطور يکي از ايرادات دولت اصلاحات رو نقد کنند؟
    + داش 
    اصلا هم جوک نيست مردم کم کم به صورت خود جوش بر عليه مصببان اصلي گرانيها به خيابان خواهند ريخت مرگ بر (ا ر)
    + هاتفي 
    سلام جوک جالبي بود. مجوز تظاهرات و ... . کلي خنديديم.
    پاسخ

    سلام. من هم با شما موافقم.