• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : قدرت منطق
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رادمهر 
    تعدادي از مناظرات آيت الله قزويني را ديده ام با زبان فارسي هم هست با ارائه مدرک از بزرگان اهل سنت محکومشان مي کند
    پاسخ

    سلام. مباحث و کتابهاي آقايان قزويني، نجم الدين طبسي، توحيدي، خوشنويس (جعفر الهادي)، ميلاني و ... در اين فضا و کاملا مفيد و قابل استفاده است.
    سلام والله جالبه؟! اونهايي که توي منطق و استدال ضعيف هستند براي مناظره کردن جايزه مي دهند و ما از برگزاري مناظره در اعلام مواضع حق مون استقبال نمي کنيم. اين مشکل از وااسفات سياست رسانه اي ماست که حوزه و ارشاد را هم فلج کرده است.
    پاسخ

    سلام. متأسفانه همين طوره!
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ دوشنبه 6 شهريور 91 نوشته (قدرت منطق) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام. ممنونم.
    + رضا ملاحسيني اردکاني 
    سلام
    من از مشتري هاي پر و پا قرص اين برنامه هستم! هرچند زبان عربيم خيلي خوب نيست ولي متوجه مباحث مشم و قدرت استدلال آيت الله و اثبات موارد با کتب اهل سنت بر غناي اين برنامه افزوده. هميشه گفتم که جاي اين برنامه ها براي ما ايراني هاي داخل ايران خاليه!! کدام روحاني فارسي زبان و صاحب برنامه در صدا و سيما در برنامه هاي داخلي اينگونه علمي و مستند صحبت مکنه؟ علمي ترين مباحث براي مخاطبان خارجي است و احساسي ترين سخنان براي مخاطبان داخلي!!
    پاسخ

    سلام. افراد متعددي در ايران و به زبان فارسي اين توان مناظره را دارند، برخي از آنها را مي‌شناسم. اما سياست صدا و سيما اين است که اصلا در بخش فارسي به اين مباحث نپردازد. که البته معتقدم سياست نادرستي است اما چه مي‌شود کرد؟! ممنون از اظهار نظرتان.