• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : مقدمه تحليل: آغاز ماجرا
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + کوشکنويي 
    آرش خان حل مشکل رژيم صهيونيستي وفلسطين ريشه در فراموشي ليبراليسم وتسليم در برابر قوانين الهي دارد


    بادرود

    جنگ کشورهاي عربي با اسرائيل که منجر به شکست اعراب شد توانست مشکل اسرائيل و فلسطين را حل بکنه؟با هزار من بحث تئوريک مي توان مشکل اسرائيل و فلسطين را حل کرد؟تريلياردهابار مرگ بر اسرائيل و ميليون ها بار اتش زدن پرچم غاصب رژيم صهيونيستي مشکل فلسطين حل مي شود؟پارادايم هاي بديع وبکر رئيس جمهور احمدي نژاد(محو اسرائيل از نقشه) توانسته مشکل فلسطين را حل بکنه؟انکار هولوکاست توانسته مشکل فلسطين را حل بکنه؟.............به اميدحل مسئله فلسطين و اسرائيل

    پاسخ

    ان شاء الله.
    + هاتفي 
    جناب آقاي کوشکنويي وبلاگهاي بي سر و صاحاب زيادي هستند که اتفاقا اگر به قسمت پيوندهاي همين دوستان اصولگرا (از خود قانعي گرفته تا دوستان طلبه مدعي اسلام تا همين وبلاگ تريبون که لينک داده بودند) مراجعه کنيد، لينکشان قابل دسترس است. پس رسميت دادن به اين وبلاگها را هر کس شروع کرده بايد بداند که روزي همين بلا سر خودش هم مياد. زياد دلخور نباش اين سنت سيئه دسته گل دوستاي خودته.
    پاسخ

    سلام. به نظرم نام نويسنده وبلاگها مهم نيست. مهم آن است که مطلبي که مي‌نويسند حاوي دروغ، تهمت يا اهانت نباشد.
    + هاتفي 
    جناب آقاي هاتفي وبلاگهاي بي سر و صاحاب زيادي هستند که اتفاقا اگر به قسمت پيوندهاي همين دوستان اصولگرا (از خود قانعي گرفته تا دوستان طلبه مدعي اسلام تا همين وبلاگ تريبون که لينک داده بودند) مراجعه کنيد، لينکشان قابل دسترس است. پس رسميت دادن به اين وبلاگها را هر کس شروع کرده بايد بداند که روزي همين بلا سر خودش هم مياد. زياد دلخور نباش اين سنت سيئه دسته گل دوستاي خودته.
    پاسخ

    سلام. دليل تکرار نظر روشن نشد!
    + م 
    سلام شما طلبه ايد؟
    پاسخ

    سلام. بله
    + اردکاني 
    شايد ادم اين مسائل را ببيند به هوش مردم اردکان بيشتر ايمان مي اورد و مي فهمد چطور مردم عليرغم جاروجنجال و تخريبها باز حدود 70 درصد مردم به اقاي تابش راي دادند.
    ايشون با تدبير و خردورزي و بدور از حاشيه ،پيشرفت و توسعه شهرستان را هدايت مي کنند و در بعد ملي نيز مورد وثوق سران کشور هستند و به بهترين نحو با همه تعامل دارند.
    شماها حاضريد به خاطر حس دنياطلبي خودتون که پوشش دين بر آن کشيده ايد همه چيز را قرباني کنيد.
    شوراي نگهبان منصوب شده از سوي رهبر معظم انقلاب را که آقاي تابش را تاييد کرده را قبول نداريد و باز به ايشون توهين مي کنيد.
    شما که به قول دوستانتان مرتب از مردم اردکان"نه " مي شنويد، بهتر است فعلا تو سر هم بزنيد!.
    ولي حدس مي زنم اخرش نتيجه گيري مي کنيد که اين مشکلات کار "خاتمي" است!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ

    سلام. بنده به آقاي تابش توهين نکرده‌ام. آقاي تابش را هم به نظر شخصي‌ام، اصلاح‌طلب خطرناک نمي‌دانم. توضيح مفصل در يادداشتي در آرشيو وبلاگ موجود است.
    + کوشکنويي 
    واقعا متاسفم از ضعف مديريت که چنين موضوع کوچکي را اينقدر بزرگ کردند حقيقتا يک سوال اساسي ذهن من را به خود مشغول کرده وبلاگهاي متعددي در اردکان وجود دارد که اساس اسلام را نشانه گرفته اند نمونه اش اردکان ليبراليسم که نويسنده اش هم نامشخص است آيا يک نفر در فرمانداري نيست که به ايشان فشار آورد اين مطالب را حذف کند اصلا اگر حذف کند وبلاگش خالي مي شود چون تماما اساس اسلام را با افکار پوسيده سروش پر کرده است .جالب است فرماندار از جانب دوستان اصلاحات متهم به ضعف مديريت واز جانب ما هم به همين امر متهم است! اين همان خواسته باند جداکنندگان دين از سياست است
    پاسخ

    سلام. شايد نويسنده‌اش معلوم نيست. و شايد هم چون تنش محلي درست نمي‌کند، اشکالي ندارد. چون ظاهرا فرمانداري خود را متولي شهر مي‌داند، نه متولي اسلام و انقلاب.
    + شهروند دلسوز 
    فرمانداري اردکان شده محل جولان جاويد عيداني منافق ودهستاني و حلوايي دورو که همشون به نرخ تابش نون مي خورند گرچه به ظاهر خود را اصولگرا معرفي مي کنند ولي همه مي دانند که اين قماش از دارو دسته و نون خور تابش هستند
    پاسخ

    سلام. با پوزش از آقايان عيداني، دهستاني و حلوايي که توفيق آشنايي با دو نفر اخير را ندارم.
    + كارمند فرمانداري 
    همه اش زير سر حراست فرمانداري آقاي دهستاني است از رفاقت دهستاني و خالصي آب مي خورد و متاسفانه فرماندار ندانسته در دام آنها گرفتار ميشود
    پاسخ

    سلام. نمي‌دانم. اين دو نفر را نمي‌شناسم.
    + يک مطلع در فرمانداري 
    فقط مي دانم که عده اي از وبلاگنويسان که چند روزي تعطيل کردند ودوباره سرو کله نحسشان پيدا شده بر فرماندار فشار آوردند که اگه فلاني مطلبش را حذف نکنه ما چکار مي کنيم . فرماندار وعواملش ترسيدن وبر حاجي شعبون فشار آوردن که مطلبت حذف کن والا.............
    پاسخ

    سلام. برادر مطلع! اطلاعات من همين به جايي شبيه اين ختم شده، شرح بيشترش در يادداشت بعدي. ان شاء الله.
    ممنون از اينکه واقعيتها را مي نويسي ولي اي کاش مساله به درازا نکشد ، گاهي اوقات ذهنيت افراد آنچنان بد شکل گرفته است که چشمها و ذهن ها بر واقعيتها کور و نابيناست.
    پاسخ

    سلام. برادر عزيز، آيا بايد به خاطر پرهيز از ذهنيتهاي ناروا همواره بر چهره پاک حقيقت خاک پاشيد؟ آيا چون عده‌اي چشم ديدن نور را ندارند، بايد منبع درخشنده نور راقعيت را مخفي کرد؟ حداقل به عنوان يک فرد حقيقي که هيچ سمتي ندارد که از عزل آن نگران باشد، چنين منطقي را نمي‌پسندم. شرح بيشتر در يادداشت بعدي که به زودي درج خواهد شد.