• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : سند پوچي ادعاي آزادي بيان غربي!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داش 
    به نظر بنده منطق خوب خوب است منطق بد هم بد است هرکس مي خواهد استفاده کند مهم نيست
    آيا اين بي ادبيست برادر
    پاسخ

    سلام. چه عرض كنم؟ منطق هميشه خوب است!
    + داش 
    منطق احمدي واصلاح طلبان منطق جرج بوشه ميگي نه اينجا کليک کن
    پاسخ

    سلام داش جان! بحث محترمانه بهتر نيست؟!
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ شنبه 27 خرداد 91 نوشته (ادعاي آزادي بيان غربي!) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام. ممنونم.
    + احمدي 
    حساب شما را جدا از ديگر اصولگراياني ميدانستم که وقتي باهاشون بحث منطقي و دو دوتا چهار تا ميکردي، آخر سر که توي همه استدلالها کم ميآوردند سريع يه آيه و حديث مي آوردند که يعني ما بر حقيم !!! و بحث تمام!
    هيچ موقع تعصب نميگذاشت که حقايق رو انجور که هست ببينند. ياد شهيد بهشتي به خير که گفت: در آن دنيا نمي پرسند که رو عقيده ات چه مقدار تعصب داشته اي بلکه مي پرسند چه مقدار تحقيق و جستجو کرده اي؟
    پاسخ

    سلام برادر. مشکل بحث کردن نيست. محترمانه بحثها ادامه پيدا مي‌کرد . جالب هم بود. اما وقتي مسأله را شخصي مي‌فرماييد و مي‌گوييد خوابيد، چه جوابي بدهم؟! بگويم خودت خوابي؟! محترمانه گفتم بالاخره يکي از ما دو تا خوابيم البته الان اضافه مي‌کنم شايد هر دو خوابيم! به چه چيز ديگري بايد و مي‌توانستم جواب بدهم. بنده طرفدار بحث آزاد و مؤدبانه و منطقي هستم و البته در ارتباط فردي و زندگي شخصي دوستان دو آتشه اصلاح‌طلب زيادي دارم. ممنون از اظهار نظرتان.
    + ميثم 
    استاد جان! کبريت بي خطر رو يادتون هست؟
    مصاحبه ايشون رو با نماد اردکان بخونيد. اردکان نگار و گزارشگر غير حرفه اي تيکه هاش رو آوردن.
    پاسخ

    سلام. بله. و همان، سندي بر درستي ادعاي گذشته است. اگر مي‌فهميد معناي آن چه اظهار کرده که پس از ارتحال امام .... چنين تقليد و تکرار نمي‌کرد. اين حرف هم از او نيست. پيشينيانش بارها گفتند و او اکنون با گذشت زمان فکر کرده تکرارش، ابتکاري براي اوست!
    + احمدي 
    جناب آقاي نويسنده، شما خود را به خواب زده ايد و نميتوان بيدارتان کرد. "شعار نه غزه نه لبنان ..." في الواقع نفي مظلوميت مردم غزه و لبنان نبود بلکه اعتراضي بود به کساني که بالکل ايران را رها کرده اند و نه از سر درد بلکه از سر شعار و بلکه براي مطرح کردن خود و فروخواباندن عقده اي شخصيتي خود بر طبل غزه و لبنان مي کوبند. يادتان نرود که امام (ره) خطاب به کساني که خاله خرس وار ميخواستند در اوج نياز جبهه هاي جنگ براي لبنان نيروي نظامي ارسال کنند فرمودند: "راه قدس از کربلا ميگذرد"
    اما افرادي از جنس همان افراد امروزه دارند در زمينه هاي اقتصادي و سياسي همان اشتباهي را ميکنند که در زمينه نظامي امام آنان را منع کرده بود ...
    پاسخ

    سلام. قرآن کريم فرمود: إنّا أو إياکم لعلي هدي أو في ضلال مبين (سبأ / 24) شما ما را به خواب بودن منسوب فرموديد. ولي من چنين نمي‌گويم. بلکه به ادبيات قرآني مي‌گويم يکي از من يا شما در خوابيم! در قيامت که پرده‌ها کنار رفت حق هم آشکار خواهد شد.