• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : اعتراض تشريفاتي!
  • نظرات : 4 خصوصي ، 23 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + ماهواره بين 
    جناب احمدي اصلا در دنياي سياست بي طرف وجود خارجي ندارد اگر دارد معرفي کن مشتري مي شويم ثانيا اين هم که فرموديد با بد جلوه دادن آنها بدي خود را توجيه ميکنند اين هم اشتباه گفتي قرآن ميفرمايد ان الدين الاسلام برمبناي اين آيه حکومت ديني بهترين نوع حکومت است حالا 4تا مثل رفسنجاني دزدند کار ندارم در ضمن خود بي بي سي فرمودند ساليانه 6مليون دالار حدود 10ميليارد تومن براي جشن اين پيرزن ولخرجي ميکنند ما کي براي حکومتمان اين کارها را کرده ايم اگر سالي 10 ميليارد تومن خرج اسلام ميشد در کشور ما وضع خيلي بهتر از اينها بود در ضمن بنده هم مثل شما به شرايط موجود اعتراض دارم ولي اين ربطي به نوع حکومت ندارد دزدان اگر ندزدند که متاسفانه بيشتر در قشر اصلاحاتند مملکت گلستان مي شود
    پاسخ

    سلام. لطفا بحث را به صورت كلي ادامه دهيد. نام بردن از افراد به صورت كلي بدون ذكر مصداق مستند، ممكن است به تهمت و افترا كشيده شود.
    + يك اردكاني خواننده وبلاگ شما 

    کار تحسين برانگيز رئيس جديد شوراي اسلامي شهر اردکان:

    در پي تعطيلي عجيب و مبهم ايستگاه شماره يک آتشنشاني اردکان توسط شهرداري،خوشبختانه طبق شنيده هاي موثق و با اطلاع حاج آقاي عطري -که چند روزي است بعنوان رئيس شوراي شهر اردکان انتخاب شده- با درک صحيح و دستور اکيد به شهرداري براي حل اين اقدام ناشيانه،خوشبختانه اين ايستگاه دوباره بازگشايي گرديده است.

    لذا از ايشان به جهت حس مسئوليت پذيري شان در قبال مردم تشکر مي کنيم

    سوال!!!
    http://orosi90.blogfa.com/category/1
    + احمدي 
    خير شما نکته رو نگرفتي. شما به جاي اينکه قيم مردم انگليس شوي قيم مردم خودت باش. چند تا تظاهرات به مخالفان يا منتقدان مجوز داده شده. شما ها هم اعجوبه هايي هستين؟؟ مردم انگلستان هم هزينه کردنهاي ملکه رو ميبينن و هم مخارج دربارش رو اما بازهم حتما براي خودشون دليلي دارن که اکثريت باهاش موافقند و البته در کنارش به اقليت اجازه فعالين ميدهند. در مورد کتک خوردن هم بنده نديدم. فيلمهايي ديدم که نشان ميدهد پليس از جمع اندک تظاهرات انها حمايت ميکند. ضمنا جناب آقاي ماهواره بين غيب گفتند حتما انتظار داشتن از صدا و سيما پوشش زنده جشنهاي لندن رو ببينم. ضمن اينکه فقط به بي بي سي اعتماد نکردم يه سرچ مختصر اينترنتي هم کردم و از سايتهاي خبري خارجي بيطرف هم دنبال کردم.
    از همه اينها بالاتر من نميخوام بگم اونطرف همه چيز عاليه و اينطرف همه چيز بد. بلکه از اين ناراحتم که جناب نويسنده وبلاگ به جاي اينکه راه درست را نشان دهد ميگويد چون انگليس آمريکا يا روشنفکران وطني ساکن خارج اشتباه ميکنند پس ما هم حق داريم در داخل اشتباه کنيم. (بر فرض که سيستم انگلستان و امريکا پستهاي تشريفاتي شان تشريفاتي نيست و اصلا ديکتاتورها در آنجا سر کارند و برفرض که روشنفکران خارج نشين همه عامل سيا و موساد هستند و ... اين چه ربطي دارد به عملکرد اشتباه حکومت ما؟ نحوه برخورد با معترضان؟ منتقدان؟ حتي به قول شما سران فتنه؟ ...)
    پاسخ

    سلام. لطفا سندي از موافقت اكثريت هشتاد درصدي مردم انگليس با پادشاهي؟! و لابد مي‏خواهيد بي بي سي كتك‏خوردن را هم پخش كند؟! بي بي سي يك بنگاه خبري است و نمي‏تواند از كنار خبر به اين مهمي با سكوت بگذرد لذا به گونه‏اي مي‏گذرد كه گفته باشد پرداختيم و البته سعي مي‏كند حواشي غير مهم را پوشش دهد. جنگ رسانه‏اي يعني همين. سانور خبري هم يعني همين. بنده قيم كسي نيستم. و باز هم مي‏گويم كه شما به موضوع اصلي يادداشت توجه نكرديد. فارسي‏ترش اين است كه قربان برم خدا را، يك بام و دو هوا را ! چطور رضايت مردم براي شما در انگليس از نظام پادشاهي قبول و مهم است اما رضايت مردم ايران از نظام حكومتي نه. بحث اشتباه كردن و نكردن نيست. بحث سرپوش بر مشكلات نيست. فعلا اصل سيستم محل بحث است. كسي منكر مشكلات است كه كر و كور باشد يا خود را به كري و كوري بزند.
    + ماهواره بين 
    فکر کنم تحقيقات جناب احمدي از کانالهاي بي بي سي وصداي آمريکا باشد چون منهم در همين کانالها اين آمار سراسر دروغ را ديدم
    + مسجد علي ابن ابيطالب 
    لطفا مسجد مارا لينک نماييد
    http://ali-abne-abitaleb.blogfa.com/
    + احمدي 
    سلام! بنده همين موضوع را پيگيري کردم. نظر سنجي هاي متعدد از طرف سازمانهاي نظر سنجي بين المللي که وابستگي به دولت انگلستان ندارند نشان ميدهد که فقط 20 درصد مردم انگلستان جمهوريخواه هستند و هنوز هشتاددرصدشان اعتقاد دارند که نظام سلطنتي در کشورشان جواب داده است. ضمنا همان تلويزيزن بي بي سي همزمان با پوشش جشن تاجگذاري به پوشش راهپيمايي معترضان به نظام سلطنتي پرداخت (در ساحل جنوبي رود تايمز).
    نتيجه اخلاقي:
    1- اولا نظام موجود در انگليس مورد تاييد اکثريت است.
    2- ثانيا اقليت معترض هم مجوز راهپيمايي دارند و هم امنيتشان توسط پليس تامين ميشد و هم از نظر خبري مورد پوشش حتي تلويزيون دولتي انگليس (بي بي سي) به صورت زنده و مستقيم بودند.
    3- تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل . . .
    پاسخ

    سلام. برادر عزيز نکته را نگرفتي. و در واقع آن را تأييد کرديد. پس پست ملکه و اختياراتش تشريفاتي نيست. ما هم مي‌خواستيم همين را به عرض برسانيم. خوب بود منيع و سند نظرسنجي‌ها را هم مي‌آورديد. و البته آيا تأمين امنيت تظاهرکنندکان همان دستگيري و کتک خوردنشان است؟!
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ سه شنبه 16 خرداد 91 نوشته (اعتراض تشريفاتي!) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام. ممنونم.
     <      1   2