• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : تلنگر
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اصولگرا 
    شما بهتر است به جاي بيان اين موارد که باز نشان از ضعف و ترستان از يک وبلاگ نويس اصلاح طلب اردکاني دارد، بفرماييد که مسئوليت آن تقلب و دروغ بزرگ در انتخابات مجلس اردکان را چه کسي به عهده مي گيرد؟ شما که خود را در گروه 25 نفره به اصطلاح جبهه متحد اصولگرايي اردکان جا زديد.
    پاسخ

    اول: سلام. دوم: کجاي وبلاگ ترس ديده مي‌شود آن هم از اصلاح طلب؟! چه کار به اصلاح‌طلبان همشهري داشته يا دارم؟! سوم: تقلب و دروغ را بايد کسي به عهده بگيرد که آن را ساخته. مگر شما مسئوليت دروغ بزرگ و خونين تقلب را به عهده مي‌گيرد؟! هر کس دروغي و تقلبي ساخته خودش بايد جواب بدهد نه ديگران. آن گروه 25 نفره هم جبهه متحد اصولگرايي اردکان نبود، بلکه شوراي حکميت براي تعيين يک کانديدا بود. اگر به فرق اين دو توجه نداريد و لازم باشد، حاضريم توضيح دهيم. ممنون از حضور و اعلام نظرتان.
    سلام با دو مطلب جديد بروزم بازديد فرموده اعلام نظر نماييد.التماس دعا

    پاسخ

    سلام.
    سلام
    بسيار استفاده کرديم
    يا حق
    پاسخ

    سلام. ممنونم.
    سلام
    قالبتون عاليست و خودتان عالي تر
    پس با اين حساب دعا کنيم که مطالب و وبلاگمون بازديدش زياد نباشه. بي جنبه ام يه وقت دور ورم ميداره
    پاسخ

    سلام. چوب‌کاري مي‌فرماييد.
    + سرندپيتي 
    سلام. آن برخي که ميفرماييد بالاي طاقچه نشسته اند شايد حرفي از فيل و شتر و... نميزنند و حرف حق ميزنند و بايد واقعا صورت آن بزرگان را خراشيد آزادي بيان است و کسي حق ندارد به ديگران توهين کند و بگويد حرف عجيب و غريب انداخته ايد و اين مثلهاي مضحک بي ربط را بزند مواظب باشيد مثل متوجه خودتان نشود!!
    پاسخ

    سلام. بهتر است خوانندگان به حرفها نگاه کنند و سپس قضاوت نمايند. ظاهراً هيچ مدعي ترش بودن ماست خود نيست! اما به ذائقه نمي‌توان دروغ گفت. ذائقه خوانندگان از هر جنس و فکر و خطي بهترين داور است. ممنون از تذکرتان.