• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : نميفهمند يا نميخواهند بفهمند؟!
  • نظرات : 3 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سرندپيتي 
    سلام..جرياني را که در شهر به راه انداختيد واقعا مصداق وظيفه بود..خيلي اعتماد به نفس بايد بالا باشد..ازکجا معلوم که وظيفه سکوت بوده است..بصيرت داشتن فقط به هياهو داشتن نيست...بنده نه اصولگرا هستم و نه اصلاح طلب و سر به تن هيچکدامشان نباشد. کاش به عواقب بعضي از به اصطلاح بصيرت داشتن ها توجه ميکرديم.
    پاسخ

    عليکم السلام. حداقل اين جريان شور انتخاباتي را بالا برد. خودش بسيار خوب است.
    + zahra 
    پس لااقل نسبت به اشخاص بي انصاف نباشيم حال هر کس مي خواهد باشد در مورد بي انصافيها بي تفاوت نباشيم. هر کس در سيره اش انصاف را رعايت کند قابل اعتماد است.
    پاسخ

    متوجه منظور شما نشدم.
    + zahra 

    سلام

    ما که نفهميديم دعواي اصولگرايي و اصلاح طلبي دعواي لفظي است يا بنيادي؟ بالاخره کدام؟مستقل يا اصول گرا يا اصلاح طلب؟ اصلاح طلبي مطرود است؟ اصول گرايي مقبول است؟بهتر است که ايران از وجود اصلاح طلب پاک شود؟ بهتر است که اصلا گرايش به اصلاح طلبي وجود نداشته باشد؟آيا از عنوان اصول گرايي و اصلاح طلبي عده اي سوء استفاده کردند کار به اينجا کشيده شد؟ يا اصلا از اول پيدايش اصلاح طلبي انحراف بود؟ از اول خاتمي اشتباهي بود؟خاتمي هيچ نقش مثبتي در تاريخ ايران نداشت؟خاتمي يعني يک فرد خارج از دين؟بايد با او دشمن بود؟ بايد از او متنفر بود؟ آيا مرگ بر خاتمي حق است؟هيچ راه تسامحي وجود ندارد؟يا اصولگرا و اصلاح طلب سرو ته يک کرباسند؟بالاخره چه؟از هرکس هم بپرسي يا خودش اصولگراست يا اصلاح طلب!عقلمان هم که به قول عده اي ساده انديش است!
    پاسخ

    سلام. يعني جواب همه اين سوالات را يکجا مي‌خواهيد؟ خلاصه‌اش آن است که اصولگرايي به شرطي خوب است که در صدد اصلاح باشد و اصلاح‌طلبي به شرطي خوب است که بر مبناي اصول باشد. قبلا هيچکدامش موجود نبوده حالا هم نيست. هر کدام از دسته‌هاي سياسي نقاط ضعف و قوتي دارند. نمي‌توان به هيچ‌کدامشان ارادت داشت.
    + اصولگرا 
    همون شما که مي فهميد بس است! اندازه اي که شما درک و فهم سنجش افکار مردم و آرايش سياسي اردکان را در انتخابات اخير داشتيد و آبروي اصولگرايان را در اين شهر برديد و همه اصولگرايي را با ندانم کاري خود به خاک سياه نشانديد بس است. شما که مي فهميد بس است!! جالبه جاويد عيداني هم همراهي کرده شما رو. به به به...
    پاسخ

    سلام. يعني فهم شما از اصولگرايي آن است که بايد دنباله‌رو مردم بود؟ ثانياً اصولگرايي جرياني نيست که با شکست انتخاباتي يک نفر به روز سياه بنشيند. کمي ظرفيت سياسي خود را افزايش دهيم. همچنان که شما همراهي مي‌فرماييد ديگران هم مجازند. درباره رقيب هم نظرم را در يادداشت «کبريت بي‌خطر» نوشتم. قدم و نظر هر کس را محترم مي‌شمارم و اگر نظري داشته باشم اضافه خواهم کرد. از اظهار نظر و لطف شما ممنونم.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ دوشنبه 25 ارديبهشت 91 نوشته (نميفهمند يا نميخواهند بفهمند؟!) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام. ممنونم.
    سلام
    دکتر عزيز مطلب خوبي رو اشاره کرديد من هم تکمله بزنم چوب اين اختلافات جاه طلبانه را مردم مي خورند،خون دلش را رهبري ونانش رابيگانگان
    وقت کرديد به من هم سر بزنيد و از نظراتتون بهره مندم فرماييد
    پاسخ

    سلام. قبل از دعوت، سر زده‌ايم! ممنون.
    سلام
    واقعا تلخه و دشوار است
    نهال انقلابي كه به دست امام راحل كاشته شده و با خون شهداي عزيزمان آبياري شده به خاطر اين مسائل پژمرده شود
    پاسخ

    سلام. وقتي سياست و سياستمداران از ارزشهاي اسلامي فاصله بگيرنر، نتيجه‌اش همين خواهد شد.
    سلام والبته احسن برشما چيز ديگه به ذهنم نيومد راجع به مطلبتون
    پاسخ

    سلام . ممنون.