• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : شرمندگي اخلاق در سياست
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    همه جا منفي مي نگريم مگر آنکه پاي خودمان در ميان باشد... آيا مي شد آبي جاري شود و خسارتي در بر نداشته باشد؟ چرا تمام مسئولين آن طرف مثبت را مي بينند که تلفات جاني نداشته؟ هدر رفتن ميلياردها پول بيت المال چه مي شود؟ اين مسئله نبايد براي هيچ کس افتخار ببار بياورد بلکه بايد موجب شرمساري مسئولين شهري و دولتي(که قبلا در شهرداري بوده اند) بشود.
    يا حق
    پاسخ

    سلام. حق با شماست.
    + عبد الله نيازمند 
    برادر با محمد بودم که اين جوري را جع به آقا صحبت کرده بود شما که تاج سري
    + احمدي 
    نه ديگه نشد! مير بزرگ همه چيز رو تومناظرات گفت اگر فيلم مناظرات رو مرور کنيدبه تک تک جملات مير حسين عزيز ايمان مي آوريد. البته اون زمان خيليها مغرور از بصيرت بالاشونبودند و نميفهميدند که چه گفت.الان هم تف سربالاست اگر قبول کنند که احمدي نژاد ....
    درمورد مطلب"شرمندگي اخلاق در سياست هم" يک لطيفه کوچک به ياد دارم: "اواخر مجلس ششم بود که دوستان اصولگرا رو به تبليغات آورده بودند، بيت الغزل جملاتشون اين بود که اگر دولت و مجلس به دست اصولگرايان بيفتد - چون اصولگرايان براي خدا وخدمت به مردم کار ميکنند- اين تشنجات و تشتت ها از بين ميرود. الحمدلله که ديديم که ديگه دوستان اصولگراي دولت ومجلس و شهرداري و ... تپه ي شخم نزده برا همديگه باقي نگذاشتند.
    پاسخ

    و البته در دوران اصلاحات هم نه تپه شخم نزده که سطح صاف شخم نزده هم براي هم باقي نگذاشتند.آثارش اکنون نيز ادامه دارد. هواي نفس چپ و راست نمي‌شناسد! از نقد عملکرد برخي اصولگرايان،‌اصلاح‌طلبان تثبيت نمي‌شوند. مطمئن باشيد.
    + عبد الله نيازمند 
    چرا احمدي نژاد را به آقا مي چسبانيد هيچ هم ما اينجور فکر نميکنيم هر کس از ولايت دور شود از نظر ما مطرود است البته در مورد احمدي نژاد اين جور که شما فرموديد نيست آقا فرمودند نظرات ايشان(احمدي) نسبت به هاشمي به من نزديکتر است منظور اين نبود که نظر احمدي نژاد نظر آقاست منظور اين بود که نظراتشان کمتر فاصله دارد پس معلوم مي شود آقا کاملا اين فاصله را ميدانند والا مي گفتند نظر احمدي نژاد نظر من است اين که احمدي نژاد است هرکس با ولايت فاصله بگيرد از ملت فاصله گرفته است
    شرمنده عصباني شدم ببخشيد
    به قول معروف
    کاريدونه آقا نباشه
    پاسخ

    جناب آقاي نيازمند! ما و شما و بقيه هم مي‌دانند که آقا کجا و رئيس جمهور کجا. ناراحت نباش. بين شکستن بعضي‌ها و غبار در چهره آقا، فاصله از اينجا تا ناکجا آباد. حق نگهدار.
    + محمد 
    سلام چرا جوش آوردي؟؟ديدي قدرت تحمل مخالف خودتون را نداريد!چرا همه را زير سوال برديد؟؟؟ مي تونم قسم بخورم که اگر رهبري عزيز نگفته بودند نظرات بنده به آقاي احمدي نژاد نزديکتره و اگر آنچنان از ايشون حمايت نکرده بودند امثال شماها چنان احمدي نژاد را لگد مال مي کرديد که نگو و نپرس! ولي حيفي که تف سر بالاست حاج آقا. حالا حالاها بايد تحملش کنيد!! البته اين هنوز از نتايج سحر است باش تا صبح دولتت بدمد. موفق باشيد
    پاسخ

    سلام. فکر نمي‌کنم من جوش آورده باشم، بلکه احساس مي‌کنم شما هول کرده‌ايد. بنده در هر صورت احمدي‌نژاد را به خيلي‌ها که اسم آوردنشان ضرورت ندارد ترجيح مي‌دهم. شما هم موفق باشيد. منتظر نظرات بعدي شما هستم. البته دوستانه‌تر باشد که دل خوانندگان نشکند!

    سلام عليک دوست عزيز

    ماه جمادي الثاني فرا رسيد با مطلب @@مناسبتهاي ماه جمادي الثاني در يک نگاه@@ به روزم

    و دهها مطلب ديگر مفيد که در وبلاگ علوم و معارف اسلامي قرار دارد

    منتظر شما هستم

    در ضمن با نظرات مفيدت بنده را ياري کنيد

    التماس دعا

    يا علي مدد

    + محمد 
    با سلام.اينقدر دکتر خزعلي داد زد که اين بابا از بيماري خود شيفتگي رنج ميبره هيچ کس باورش نشد.اين هم از آثار و علائم بيماري.خدا حفظت کنه مير بزرگ که تو خشت خام چه چيزهايي رو نمي ديدي؟؟!
    پاسخ

    سلام. متأسفانه اين بيماري در خيلي از ايرانيان وجود دارد. در سياسون و طرفداران پر و پا قرصشان هم شديدتر است؛ چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا هم فرقي ندارند. مير بزرگ و کوچکش هم از يک قماشند!
    + zahra 
    منظورم اينه که اينا حرفهايي است که معمولا گفته نميشه (شايدم ما نمي شنويم )يه وقتايي بعضي سکوتو مي شکنند و در اوج خروش بيان ميکنند و زود فرو مي نشينه! البته به جاي ثمّ قرّت نقطه چين گذاشتم که با خلاقيت نويسنده محترم وبلاگ تکميل بشه!
    پاسخ

    متشکرم.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ يكشنبه 3 ارديبهشت 91 نوشته (شرمندگي اخلاق در سياست) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام. ممنونم.

    هذه شقشقة هدرت...
    پاسخ

    شرمنده. متوجه نشدم!