• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : سياست زدگي سياستهاي فرهنگي
  • نظرات : 1 خصوصي ، 5 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + zahra 
    شهيد مطهري(ره) :اگر به استقلال فرهنگي بالخصوص استقلال مکتبي نرسيم باخته ايم
    + عبد الله نيازمند 
    قضيه ديپلمات ايراني در برزيل را تحقسق کنيد ببينيد درست است يا نه برادران اصلاحات آن را با قضيه سروش اشتباه گرفته اند
    پاسخ

    هر دو کار بد است. دنبال تحقيق و خبريم. جنس کار سروش به عنوان نظريه پرداز با خطاي فاحش يک ديپلمات قابل مقايسه نيست؛ تأکيد مي‌کنم هر دو بسيار بد است.
    + احمدي 
    سلام! حاج آقا! نظرتون درباره کارديپلمات ايراني تواستخرمختلط در برزيل چيه؟ کارفرهادي بدتر بود يا اينکار؟ الان بيشتر شبکه هاي دنيادارن اينکار رو تحليل ميکنن. به عنوان يه ايراني خجالت کشيدم. اما مثل اينکه پرداختن بهاينموضوع از نظرسياسي براي همفکرانشما ازنظرسياسي صرفه نداره. دست دادن اصغر فرهادي رو با يه خانم جلوي جمع تو بوق ميکنن اما دست درازي و ... ديپلمات ايراني توي يک استخر مختلط!!! که حالا هم باعث شکايت خانواده چندين دختر برزيلي شده وآبروريزي بين المللي براي جمهوري اسلامي! ايران که خيلي هم مدعي هستش بهدنبال داشته اصلا قابل پرداخت نميدونين؟؟؟
    اين همون سياسي بازي در فرهنگه.

    پاسخ

    سلام. اين کار اگر خبرش واقعيت داشته باشد از هر که باشد به شدت مذموم است. يادداشتي در اين باره نوشته‌ام که منتظر نهايي شدن خبر و مشاهده واکنش مسئولان کشوري هستم. با شما موافقم که اين هم از سياسي بازي در وادي فرهنگ است. اگر کار نيروي اصلاحات در دوران اصلاحات هم بود همين طور بود که اصولگرايان به شدت انتقاد مي‌کردند. مطمئن باشيد. و ظاهرا شما ما را خيلي به اصولگرايان منتسب مي‌دانيد. انتقادات علني بنده به اصولگرايان و شخص رئيس جمهور کم نبوده و نيست؛ گرچه جنسش با انتقادات به اصلاح‌طلبان متفاوت است اما قلمش نه! الحمد لله خود را وامدار هيچ گروهي نمي‌دانم و در هيچ گروهي قلم به مزد يا حقوق‌بگير آنها نبوده‌ام و انشاء الله تا آخر عمر محتاج نان سياستبازان نشوم!