• وبلاگ : تريبون
  • يادداشت : سونامي خودخواهي!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 11 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + کمالي 
    گفتيد: "زد و بندي در حال وقوع است توسط همان نمايندگاني که من و شما به آنها رأي داديم."
    بنده به هيچکس راي ندادم لطفا جمع نبنديد. به گواهي آمارهاي دولتي (که تکليفش هم معلوم است) در تهران بالاي 50 در صد راي نداده اند و البته طبق آمارهاي قبل از انتخابات دولت اگر حساب کنيد بالاي 80 درصد
    + کمالي 
    گفتيد: "بگو و ما را نترسان! اولاً تاريخ مي‌گويد عامل حضرت در آذربايجان چقدر دزديد نه اينکه اختلاس کرده باشد. خودسري‌هاي عوامل حضرت در تاريخ فراوان است."
    يک نمونه بياوريد که حضرت او را توبيخ نکرده باشد و يا تحت تعقيب قرار نگرفته باشد چه برسد به اينکه در حکومت او بعد از ارتکاب جرم، ارتقاي مقام بگيرد. (محض اطلاع جناب مرتضوي بعد از داستان کهريزک شدند رييس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز)
    پاسخ

    در اين که حضرت توبيخ کردند ترديدي نيست اما آيا به اين معناست که جرمي صورت نمي‌گرفت؟ در خصوص انتصابهاي متعدد موتضوي من با شما هم‌عقيده‌ام. همه‌اش اشتباه و غير قابل توجيه است؛ من آن را جزء لجاجت‌هاي بچگانه رئيس‌جمهور مي‌دانم.
    + عبد الله نيازمند 
    آب به آسياب دشمن بريزيد آقا محمد وبرادر کمالي که انگ هاي هزار رنگ به نظام زدند شماها ثابت کنيد نظام اسلامي را مي خواهيد يا نه حرفهاي شما تکرار سخنان هيلاري کلينتون در مجلس آمريکاست
    + محمد 
    سلام آقاي کمالي ،با اين جماعت بحث کردن فايده اي ندارد. مرغ آقايان فقط يک پا دارد .
    پاسخ

    و البته ما دنبال شمارش پاهاي مرغ بقيه نيستيم که يکي دارد يا نه! اگر بحث است بايد بر اساس منطق و مباحث داوري کرد. کنار کشيدن و پاسخ ندادن چه چيزي را حل مي‌کند. اگر اين طور راضي هستيد اشکال ندارد. خوش باشيد.
    + کمالي 
    گفتيد: "منظورم آن است که حکومت را همين مردم مي‌چرخانند و در خوبي و بدي‌اش همه کم و بيش شريک‌اند"
    آيا اين جسارت در حکومت هست که يک بار به شعور مردم احترام بگذارد و بدون استفاده از فيلتر شوراي نگهبان انتخاب را به مردم وابگذارد؟ مگر نميگوييد مردم خود حکومت را مي چرخانند؟ و در خوبي و بدي اش هم شريکند؟ چرا مثل قيم براي آنها گزينه انتخاب تعيين مي شود؟
    پاسخ

    در هر کشوري انتخابات يکي از معيارهاي اساسي مشارکت سياسي و علاقمندي به ساختار نظام است. هم ميزان و درصد شرکت‌کنندگان و هم نتايج آراء. در هيچ کشوري اين آزادي مطلق وجود ندارد که هر کس خواست در رقابت شرکت کند. شما يک نمونه معرفي کنيد که آزادي مطلق وجود داشته باشد،‌ تا ايران دومي آن باشد. و البته مگر همه اجزاي حاکميت از فيلتر شوراي نگهبان مي‌گذرد؟ مگر مسئولي که در شهرستان کوتاهي مي‌کند و ناراضي‌پروري در دستور کارش است،‌ از فيلتر شوراي نگهبان گذشته؟ اتفاقا اگر لازم بود همه مسئولان از فيلتر شوراي نگهبان بگذرند اين همه اختلاش و ارتشاء در رده‌ةاي مياني حکومت شکل مي‌گرفت؟! البته پاسخ سوالهايم از شما در بخش قبلي را نگرفتم. رسم بحث اين است که در يک موضوع متمرکز شويم و يکي را به نتيجه‌اي برسانيم و بعد موضوعات بعدي! اگر چنين باشد من هم مي‌توانم سوالات متعددي مطرح کنم و به جوابهاي شما کار نداشته باشم و بازسوال جديدي مطرح کنم.
    + کمالي 
    بله!ولي فکرنکنم توحکومت حضرت علي والي ها هرکاري دوست داشتن ميکردن. مثلا يه قاتل (حداقل متهم به قتل) رو نميکردن رييس يکي از بزرگترين بنگاههاي مالي (تامين اجتماعي). يا يه اختلاس سه هزارميلياردي امکان اتفاق نداشت و اگرداشت لااقل وزير مربوطش که حداقل جرمش عدم نظارت دقيق بر زير مجموعشه دوباره ابقا نميشد اونم به خاطر پرونده هايي کهزير بغل رييس دولت بود ... بگم بگم ... خواهشا کم از حضرت علي براي اينحکومت مايه بگذاريد
    پاسخ

    بگو و ما را نترسان! اولاً تاريخ مي‌گويد عامل حضرت در آذربايجان چقدر دزديد نه اينکه اختلاس کرده باشد. خودسري‌هاي عوامل حضرت در تاريخ فراوان است. ثانياً من هم با شما موافقم که نصب آقاي مرتضوي درست نبود. يادداشت بازي بچگانه در وبلاگ موجود است ابقاي وزير را هم مي‌توانست مجلس به چالش بکشد که نکشيده و زد و بندي در حال وقوع است توسط همان نمايندگاني که من و شما به آنها رأي داديم. باز هم بگو و البته بشنو! اما مگر خواندن تاريخ حکومت حضرت علي (ع) و درسها و عبرتهاي آن بد است که از آن فرار مي‌کنيد. براي اين حکومت از حکومت امام مايه نمي‌گذارم. منظورم آن است که حکومت را همين مردم مي‌چرخانند و در خوبي و بدي‌اش همه کم و بيش شريک‌اند حتي اگر اميرشان اميرالمؤمنين باشد. راستي گزينه بهتري داريد معرفي کنيد تا به بحث بگذاريم و اگر خوب بود انقلابي ديگر برپا کنيم!
    + محمد 
    با سلام. آقاي نيازمند لطف کنيد دگه تحقيق نکنيد.سنگين تري ....
    + عبد الله نيازمند 
    طي يک تحقيق کوچک درکشور به اين نتيجه ميرسي!!
    ميزان رضايت مردم از نظام در شهرهايي که نماينده ولايتمدار به مجلس ميفرستند بيشتر است وهمچنين قيمت اجناس همه رقم کمتر است در اين تحقيق مثلا شهر تهران شهر ري قيمتها با غرب تهران 1جنس ويک مارک 10000تومن تفاوت قيمت داشت اردکان هم همين است برادر برو ميبد ارزونه
    پاسخ

    تفاوت قيمت در مناطق مختلف شهر و کشور روشن است؛ ملاکش هم حداقل براي من معلوم نيست.
    + کمالي 
    راستي تو کشورهاي غربي مردم به هم رحم ميکنند يا اينکه سيستمشون اجازه اين کارا رو بهشون نميده؟ دوست دارم نظر شما رو در اين زمينه بدونم
    پاسخ

    نرفتم و مطالعه نکرده‌ام اما احساس مي‌کنم کنترل شديد سيستمي دولت وجود دارد.
    + کمالي 
    اينا همه از برکات مديريت آقا امام زمان بر مملکت است ديگه.
    البته که از بي عرضگي مسئولين جمهوري اسلامي از بالا تا پايين نيست!!!!
    پاسخ

    ربط يادداشت بنده با نظر شما برايم روشن نيست. مگر اجتماع چيزي غير از حاصل جمع و حضور من و شما و امثال من و شماست؟! مگر حاکمان برخاسته از همين مردم نيستند؟! مگر در حکومت اميرالمؤمنين اين مفاسد وجود نداشت؟! مگر کارگزاران حضرت اموال بيت المال را نزديدند و به معاويه پناه نبردند؟! برادر عزيز با فرافکني چه چيزي از مشکلات من و شما حل مي‌شود. از حضور و ابراز نظر شما ممنونم.
    + محمد 
    امان از اين انجمن حجتيه. بالاخره کار خودش رو کرد. خدا حفظش کنه آقاي مير حسين موسوي را. اونچه را که شماها تو آينه نمي ديديد اون مير بزرگ تو خشت خام مي ديد.
    پاسخ

    فکر مي‌کنم منظور شما را متوجه نشدم. ممنون